אחרי החגים- עוברים לפלוס:

זלמי ביסטריצקי (

"מינוס והלוואות איינם גזרת גורל, אפשר בצעדים פשוטים לשנות את המצב"

נגמרו החגים וזה הזמן לתפוס את החיים ברצינות כך שלחגים הבאים נגיע מוכנים, נוכל לחגוג כמו שצריך בלי להרגיש חנוקים מהוצאות ולהנות מרווחה כלכלית. רגע אחרי חגי תישרי בעמותת חסדי לב המסייעים למשפחות לצאת מהמינוס ולהתנהל כלכלית בצורה בריאה ונכונה שאיינה מבוססת על הלוואות וחובות בלתי פוסקים, "בצעדים פשוטים אפשר לשנות את המצב" מבהירים. מנכ"ל חסדי לב זלמי ביסטריצקי מוסיף: "מהניסיון שלי והשיחות בימים האחרונים שאני מקבל ניתן לומר חד משמעית – כאב למשפחות רבות בתקופת החגים, גם אם זה כואב- צריך לגעת ולטפל בנקודה".

רגע אחרי ההוצאות האדירות של הקיץ, החופש הגדול והחגים בעמותת חסדי לב מזמינים את הציבור לעשות שינוי ולהתחיל לדבר בפלוס. להלן חמשת הטיפים של המנטורים בפרויקט משפחה בפלוס:

1.      בצעו תוכנית חודשית- עברתם את תקופת ההוצאות הגדולות, עכשיו כשנכנסים לחורף ובאופן טבעי יוצאים פחות לבילויים, אירועים ומסעדות ניתן לשלוט טוב יותר בהוצאות, לכן תכננו באופן מסודר מה ההכנסות שלכם ומה ההוצאות.

2.      תדברו!. בני זוג יכולים לדבר על הכל אך כשמתחילים לדבר על כסף או שמרגישים לא בנוח או שצד אחד מתעצבן וכועס. שיח על ההכנסות וההוצאות מאפשר שליטה טובה יותר וגם משפר את הזוגיות!.

3.      כמו בכל דבר בחיים- צריך ללמוד. אף אחד לא נולד עם ידע במתמטיקה, מדעים או פיזיקה, כמו כל תחום וכל מקצוע בחיים גם התנהלות כלכלית נבונה ונכונה צריך ללמוד, לתרגל ולהצליח בגדול

4.      השתמשו בטבלאות ורשמו את ההוצאות, תכננו אותם והשתדלו לפעול על פי תוכניות כך שגם לקניות תצטיידו ברשימה מדויקת ותקנו את מה שצריך.

5.      צמצמו שימוש בכרטיס אשראי- נכון, קנייה במזומן או באשראי איינה שונה אבל באופן תודעתי בתת מודע של כל אחד ואחת מאיתנו כאשר מוציאים מזומן מרגישים יותר שמשלמים, באשראי זה מרגיש 'בקטנה'

בעמותת חסדי לב מזמינים אתכם לקחת חלק בפרויקט 'משפחה בפלוס' ולהנות כמו אלפי משפחות ברחבי הארץ מכלים מעשיים להתנהלות כלכלית אחראית ונכונה, "המנטורים שלנו מלווים מאות משפחות בפריסה ארצית, מעניקים כלים ותמיכה מלאה. בתוכנית של 4 חודשים המותאמת אישית ומועברת באמצעות האפליקציה כך שניתן ליישם בכל זמן שנוח ומכל מקום בעולם, לצד פגישות אישיות עם המנטורים- אלפי משפחות עברו לפלוס". לפרטים נוספים על התוכנית חפשו בגוגל ובפייסבוק 'משפחה בפלוס'

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.