שומרים על חוסן נפשי ומורל גבוה – הרצאה מרתקת בבית הספרדי

פוזיציה!
פוזיציה!

שירי גוטמן, מהתעשייה האווירית, סיפרה לדיירים ולעובדים על טיל החץ ויכולותיו הגבוהות מנכ"לית הבית הספרדי, נטעלי בן: "ידע הוא משאב חיוני ובפרט בעת מלחמה. ההבנה שאנחנו מסוגלים להגן על עצמנו חיזקה מאוד את הקהל שהגיע להרצאה"

הבית הספרדי מקדיש תשומת לב ניכרת ליצירת חוסן נפשי מרבי אצל העובדים הדיירים. כחלק מכך החליטה ההנהלה על קיום הרצאה שעסקה במערך ההגנה הרב שכבתי של מדינת ישראל, ובפרט בפרויקט החץ.

אל ההרצאה, שעוררה עניין רב, הגיעו עשרות דיירים, מבקרי מרכז היום של הבית הספרדי, עובדים, מנהלים וחברי ועד העדה. המרצה, שירי גוטמן, ראש תחום תקציב בחטיבת טילים וחלל בתעשייה האווירית, העבירה מידע מקיף ומרתק באופן בהיר – והקהל כולו הבין עד כמה עוצמתיות היכולות הטכנולוגיות של מדינת ישראל.

שירי הסבירה כיצד טיל החץ מצליח ליירט טילים שמגיעים ממרחק רב עוד לפני שהם מגיעים לשטח מדינת ישראל, וסיפרה על ההצלחות המבצעיות שרשם הפרויקט מול טילים ששוגרו מתימן. לאחר ההרצאה היא השיבה לשאלות המגוונות מהקהל.

"ידע הוא משאב חיוני", הסבירה מנכ"לית הבית הספרדי, נטעלי בן, את הבחירה בהרצאה. "אנחנו תמיד מספקים מקסימום מידע לדיירים ולעובדים, ובעת מלחמה מתעצמת החשיבות של הנגשת ידע כדי לפוגג אי ודאות ומתח. שירי גוטמן היא מרצה מיומנת, שתרמה במידה משמעותית – גם לחוסן הנפשי של כולנו וגם למורל. ההבנה שאנחנו מסוגלים להגן על עצמנו חיזקה מאוד את הקהל שהגיע להרצאה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.