צוות המעבדה המחוזית של כללית ערך מסיבת הפתעה לעובד מעבדת הקורונה ערב חתונתו

כשפיטר קצ'קר הגיע למשמרת שלו במעבדת הקורונה של כללית בנשר, שעות מספר לפני טקס חתונתו, הוא לא שיער לעצמו איזו הפתעה ממתינה לו. לא רק מבחנות לבדיקת קורונה ומדי מיגון המתינו לו, אלא מסדרון מקושט בבלונים, כלתו והוריה שיחד עם צוות המעבדה ערכו לזוג הצעיר מסיבת הפתעה והצליחו לשמחם, על אף הנסיבות הקשות.

הכל החל כשפיטר ובחירת לבו, אורית זמיר תכננו להינשא בתחילת אפריל, אך החליטו להקדים את מועד הטקס בשל מחלתה הקשה של אם הכלה.

פיטר, למוד הקרבות עוד כטנקיסט במלחמת לבנון השניה, עובד כרגיל במעבדה המיקרוביולוגית הפועלת במסגרת במעבדה המחוזית של כללית בחיפה וגליל מערבי (שממקומת בנשר). כשהוחלט להקים במקום מעבדה לבדיקות קורונה, הוא היה מהראשונים להתייצב למשימה ומתחילת השבוע הוא מבצע במיומנות, מבוקר עד ערב, את השלב הראשון של הבדיקה כשהוא ממוגן לחלוטין.

 את אורית זוגתו הכיר בין כתלי המעבדה, בעת שעשתה שם סטאג' במסגרת לימודי מדעי המעבדה הרפואית במכללת צפת. כשנודע למנהלות שלו: ד"ר מירה ברק – מנהלת המעבדה המחוזית וד"ר שפרה קן דרור – מנהלת המעבדה המיקרוביולוגית והקורונה שהחתונה הוקדמה, הן ביקשו ממנו שיצא לחופשה לפחות ביום נישואיו. אך פיטר סירב בכל תוקף לצאת לחופשה ביום נישואיו ואפילו לא לכמה שעות, באומרו שיעבוד עד חמש אחר הצהרים ואח"כ יש לו זמן להתחתן! חבריו לעבודה במעבדת כללית החליטו שמגיעה לזוג הצעיר חגיגה וחייבים לשמחם. הורי החתן והכלה הוזמנו בחשאי לתחילת משמרת, המקום קושט בבלונים והוכנה עוגת חתן- כלה. הוקפדו כללי המרחק בין החוגגים וכמובן נשמר מספר קטן של משתתפים, אך האוירה המיוחדת וההרגשה שהחברים רוצים לשמחם, על אף הקורונה הפתיעה את פיטר זוגתו ומשפחתו וחממה את לבם.

מספר שעות לאחר מכן נערכה החתונה המרגשת כשהאם הובאה מבי"ח נהריה הסמוך במסגרת אמבולנס המשאלות ובאופן סמלי מד"א, שמביא לפיטר דגימות דם בבוקר, איפשר לאם הכלה לקחת חלק בחתונת בתה בערב.  

ירח הדבש נערך גם הוא בין כתלי המעבדה, כאשר פיטר התייצב בבוקר שלמחרת חתונתו במעבדת הקורונה, החליף את חליפת החתן במדי המיגון והחל בביצוע הבדיקות החשובות.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.