"אנו חשים עלבון צורב מכך שהמרכז הרפואי לגליל נעדר ממטס ההצדעה"

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, ד"ר מסעד ברהום, שלח מכתב דחוף לרמטכ"ל, בו ביקש לתקן את העוול שנגרם בעקבות ההחלטה שלא לכלול את ביה"ח במטס ההצדעה ביום העצמאות. המטס יעבור ב-20 בתי חולים

במכתב ששלח הבוקר לרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מביע מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר מסעד ברהום, תמיהה ותחושה קשה של עלבון, לנוכח ההחלטה לדלג על המרכז הרפואי במטס שעורך חיל האוויר לרגל יום העצמאות, המתקיים השנה בסימן הצדעה לבתי החולים וצוותי הרפואה.
מהודעת צה"ל עולה, כי המטס יעבור מעל 20 בתי חולים ברחבי המדינה, אך משום מה, לא מעל המרכז הרפואי לגליל בנהריה.
בפתח מכתבו לרמטכ"ל מציין ד"ר ברהום: "אני מבקש להעביר לך את תחושת העלבון הצורב שחשתי נוכח קריאת מסלולו של המטס וההבנה כי המרכז הרפואי לגליל בנהריה נעדר ממסלול טיסה זה".
בהמשך מכתבו מדגיש ד"ר ברהום, כי מדובר בבית החולים הגדול בגליל, המשרת אוכלוסייה בהיקף של 600 אלף תושבים, וכי מועסקים בו 3,000 עובדים המהווים פסיפס דתי ותרבותי יפהפה, המשלב יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים, העושים לילות כימים למען בריאותם של תושבי האזור.
כמו כן הוסיף מנהל המרכז הרפואי: "המרכז הרפואי שלנו פועל בשיתוף פעולה מדהים עם צה"ל ומשרת את כל צרכיו, הן בשגרה ובוודאי בעיתות חירום. מבצע 'מגן צפוני' ו-3,000 הפצועים הסורים שהובאו ע"י צה"ל אלינו במסגרת 'שכנות טובה', הן רק בבחינת דוגמאות עדכניות לכך". בנוסף הדגיש ד"ר ברהום, כי הוא כותב גם מנקודת מבט של מנהל בי"ח, בו פועלות כעת שתי מחלקות המטפלות מסביב לשעון בחולי קורונה.
בסיום מכתבו מציין ד"ר ברהום, כי יחד עם כל עובדי המרכז הרפואי, הוא חש צביטה בליבו, וכי למרות לוחות הזמנים הקצרים, הוא מביע תקווה שתימצא הדרך לתקן את העוול שנגרם למרכז הרפואי.
העתקים מהמכתב נשלחו למפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, מפקד פיקוד צפון, אלוף אמיר ברעם, קצין רפואה ראשי, תא"ל בדר טריף, ולראשי רשויות, ובהם רונן מרלי, ראש העיר נהריה, שבתחום שיפוטה נמצא המרכז הרפואי.

גל זייד,
דובר המרכז הרפואי לגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.