פיזיותרפיה כרמל מובילה

תחת הכותרת " מוסיפים חיים לשנים " הפיקו צוות הפיזיותרפיסטיות של ביה"ח כרמל יום עשיר ומלא במגוון רחב של פעילויות יפות ומיוחדות. הפעילות המיוחדת נעשתה לרגל שבוע הפיזיותרפיה בישראל והוא נערך במטרה לעודד פעילות גופנית בקרב המטופלים והציבור הרחב.

מי שרכזה והפיקה את היום המוצלח סגנית מנהלת שירות הפיזיותרפיה בכרמל הגב' זיוה גינוסר. "  יום הפעילות אפשר לנו לחשוף מעט מהמגוון הרחב של טיפולי הפיזיותרפיה שאנו מעניקים למאושפזים ולמטופלים בביה"ח. בכרמל אנו צוות מקצועי של 14 פיזיותרפיסטים מיומנים המעניקים שירות רחב בכל מחלקות ביה"ח ולכל סוגי המטופלים".

צוות הפיזיותרפיה של כרמל , סדנת פלדנקרייז ביום הפיזיותרפיה . צילומים – אלי דדון

הצוות בשירות הפיזיותרפיה נותן שירות למטופלים לאחר ניתוח, טיפולים בחולים עם בעיות נשימה, עבודה עם ילדים תינוקת ופגים , וטיפול באוכלוסייה המבוגרת למניעת הידרדרות במצב התפקודי. כמו כן ניתן שירות מיוחד במחלקת יולדות ליולדות לאחר ניתוח קיסרי והדרכת רצפת אגן ליולדות עם תינוק במשקל גבוה.

במסגרת היום המיוחד הפיקה המחלקה הרצאות ופעילויות לצוות עובדי בית החולים והמתנדבים . זיוה גינוסר ערכה תרגול פלדנקרייז על כיסא לגמישות עמוד השדרה. הפיזיותרפיסטית נעה שמי ערכה סדנה לחיזוק שרירים עם טרה בנד. דניאל הורביץ ביצעה תרגול שיווי משקל והדרכה למניעת נפילות. קרן פישר הסבירה על בריאות איכות חיים ורצפת האגן תוך מתן הוראות הפעלה וטיפים. אתי גרשון הסבירה על התפתחות תינוקות בעידן המודרני תוך הדגמה ורעיונות. והילה אשכול הרחיבה על הכאב הכרוני "לחיות עם ולהרגיש בלי".

הפיזיותרפיסטים של כרמל עובדים עם אנשים כאובים כדי לסייע להם לקחת שליטה על הכאב שלהם באמצעות שימוש במספר כלים הכוללים חינוך, אסטרטגיות להתמודדות עם כאב, מציאת פתרונות, פעילויות מדודות, הרגלי שינה וטכניקות להרפיה.

שירות הפיזיותרפיה בכרמל מעניק טיפול מקצועי ואיכותי למאושפזים ועובד בשיתוף פעולה מלא עם הצוות הרפואי והסיעודי בבית החולים.

בסקר שביעות רצון פנים שנערך לאחרונה זכו צוות הפיזיותרפיסטים של כרמל במקום הראשון בכל הכללית בשירות פיזיותרפיה. אחת מפיזיותרפיסטיות השרות נעמה יערי גם זכתה כעובדת מצטיינת של בית החולים.

סגנית מנהלת הפיזיותרפיה בכרמל הגב' זיוה גינוסר כבר 30 שנה עובדת בכרמל סיכמה את יום הפיזיותרפיה המוצלח בכרמל – "אני גאה להיות חלק מצוות מקצועי איכותי ואכפתי שדאג להרים יום מגוון ומעניין לכל המשתתפים הרבים שהגיעו מעובדי בית החולים והמתנדבים".

בתמונות – צוות הפיזיותרפיה של כרמל , סדנת פלדנקרייז ביום הפיזיותרפיה

צילומים – אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.