אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת ZAYED מאיחוד האמירויות חתמו על הסכם לשיתוף פעולה

הסכם עם האמירויות

אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת ZAYED מאיחוד האמירויות חתמו אתמול על הסכם לשיתוף פעולה אקדמי, שיתמקד במחקר משותף ובחילופי סגל וסטודנטים. על ההסכם חתמו שרת התרבות והנוער (Culture and Youth) של איחוד האמירויות ונשיאת אוניברסיטת ZAYED נורא בינת מוחמד אל קאבי (H.E Noura bint Mohammed Al Kaabi) ונשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין. טקס החתימה התקיים באופן וירטואלי במעמד שגריר ישראל באיחוד האמירויות אמיר חייק ושגריר איחוד האמירויות לישראל, מוחמד מחמוד אל חאג'ה (Mohamed Mahmoud Al Khaja ).

"אל מול האתגרים המשותפים של כלל האנושות אל מול שינויי האקלים, שיתוף פעולה אקדמי מסוג זה הוא הדרך שלנו לשמור על הבית של כולנו – על כדור הארץ", אמר פרופ' רובין.

"השותפות הזו תיצור אפשרויות חוצות גבולות לסטודנטים, חברי סגל ולקהילה כולה. אני מאמינה שביחד נוכל להוביל חידושים בתחומי אבטחת מזון ומים, מדעי הים וניהול משאבי טבע", אמרה השרה אל קאבי.

פרופ' רובין, שכיהן במשך כעשור כנציגה של אוניברסיטת NYU בשלוחה שלה באבו-דאבי פתח את דבריו בברכות בערבית ואמר כי חתימת ההסכם היא סוג של סגירת מעגל עבורו וסיים את דבריו, בערבית גם כן, כשברך את איחוד האמירויות לכבוד חגיגות היובל שלה, בחודש הבא. "בשנה הבאה גם אנחנו נחגוג את שנת ה-50 של האוניברסיטה ואני מקווה שעד אז נוכל כולנו להיפגש כאן בקמפוס שלנו שעל הר הכרמל", אמר פרופ' רובין.

על פי הסכם שיתוף הפעולה, אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת ZAYED ישתפו ידע אקדמי במגוון תחומים, בין היתר במדעי הים, חינוך, ניהול משאבי טבע ועוד ואף יקיימו פרויקט מחקר משותפים בתחומים אלה. כמו כן, שני המוסדות יקיימו חילופי סטודנטים וסגל ויפעלו לקיום של ימי עיון, כנסים וסמינרים משותפים.

בטקס החתימה השתתפו מטעם אוניברסיטת חיפה סגן הנשיא לבינלאומיות וקיימות מר ברוך מרזן ומנהלת קשרי ממשל, קהילה וקשרי חוץ גב' הילה אלראי. מהצד האמירתי השתתפו הרקטור פרופ' קלייטון מקנזי והמשנה לרקטור לנושאי מחקר, פרופ' מייקל אלן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.