נחנך מרכז סיוע קהילתי חדש בנוף הגליל

פתחון לב בנוף הגליל

טקס הפתיחה התקיים ביום שלישי השבוע בהשתתפות ראש העיר, רונן פלוט, מנכ"ל ארגון "פתחון לב" אלי כהן ויו"ר המועצה הציבורית של הארגון יוסי פלד

מרכז הסיוע של "פתחון לב" הוקם בשיתוף פעולה עם אגף הרווחה לשירותים חברתיים בעיריית נוף הגליל ובית הספר אורט ע"ש יגאל אלון. מרכז הסיוע יעניק  לכ-100 משפחות מתושבי העיר סל מזון שבועי בימים שלישי ורביעי ועוד מעטפת שלמה של תמיכה. בנוסף, במקום מופעלת מכולת חברתית וביגודית הפתוחות לטובת כלל תושבי העיר (ביגוד, כלי בית, הנעלה, משחקים ועוד) במחירים סמליים, כאשר ההכנסות ממנה מופנות לרכישת סלי מזון לנזקקים. המיזם משלב מעורבות קהילתית-התנדבותית של תושבי העיר ומעורבות של תלמידי בית הספר התיכון אורט "אלון" בפעילות הומניטרית לטובת תושבי העיר.

מעבר לערך החברתי והקהילתי שיש למקום החדש, ישנו ערך חינוכי משמעותי למרכז הסיוע בנוף הגליל. המרכז פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 עד 16:00. כתובת החנות: שדרות מעלה יצחק 27 נוף הגליל.

כמו כן, יש לציין כי בשנה וחצי האחרונות, מפעיל ארגון "פתחון לב" בנוף הגליל גם מרכז "חברתי" –  למיצוי זכויות שהוקם במטרה לצמצם פערים חברתיים ולקדם יכולות כלכליות של אוכלוסיות מוחלשות. ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, אמר: "נוף הגליל נמצאת בתנופת פיתוח וצמיחה אדירה בכל תחומי החיים, אבל לא שוכחת רגע לדאוג לאוכלוסייה החלשה ולהוביל מיזמים חברתיים משמעותיים שיעניקו לה סיוע במשך כל ימות השנה ולא רק בתקופת החגים. אני מברך על פתיחת מרכז הסיוע ומבקש להודות לארגון 'פתחון לב' ולאנשים המופלאים שמובילים אותו ביד רמה ולב גדול ורחב" ראש העיר ציין כי 'פתחון לב' מפעיל רכזי סיוע רבים ברחבי הארץ, אולם המרכז בנוף הגליל הוא הראשון והיחיד שפועל בתוך בית ספר ובשיתוף תלמידים מתנדבים.

מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן, אמר: "שמנו לעצמנו בארגון למטרה להגיע לכמה שיותר מבקשי סיוע בכל רחבי הארץ. לנוכח העלייה בביקוש לסיוע והעמקתם של הפערים הכלכליים-חברתיים במדינת ישראל, יש לברך על פתיחתו של המרכז החדש, ואני מודה לראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, ששיתוף הפעולה הפורה ביננו הוביל לפתיחתו של מרכז הסיוע בעיר יחד עם בית הספר אורט ע"ש יגאל אלון. ראש העיר הוא שותף מלא לעשייה חברתית משמעותית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.