למרות משבר הקורונה בענף התיירות יזמים משקיעים בהקמת מלון חדש בלב יפו – מלון בוטיק יוקרתי בהשקעה של כ-16 מיליון שקל בשדרות ירושלים

בשעה שעולם המלונאות והתיירות שרוי במשבר, שני יזמים ישראלים, רכשו מגרש ועליו בניין ישן במרכז יפו על מנת להרוס את המבנה ולהקים במקומו מלון בוטיק יוקרתי, בהשקעה של כ-16מיליון שקל.

במלון, בשטח בנוי של כ-2,000 מ"ר, שיבנה בשדרות ירושלים ביפו, בסמוך למתחם תיאטרון נוגה ולא רחוק מאיצטדיון בלומפילד, יהיו בשלב זה 48 חדרי מלון, ספא, חדר כושר, גלריה לאומנות, מסעדה וחנויות למסחר עבור התיירים. תכנון המלון הופקד בידי משרד אדריכלים: אלישע רובין.

היזמים הם איש העסקים חסאן ג'ברין ,יזם נדל"ן, קבלן בנין המתמחה בשימור מבנים ושותפו חמודי אלשיח, איש עסקים שמרכז פעילותו באירופה, בתחום בתי גידול לסוסי מירוץ  מהטובים בעולם.

היזמים יבקשו בימים הקרובים מעיריית ת"א-מיפו  להגדיל את התב"ע בקומה נוספת ובסך הכל יכלול המבנה 5 קומות, כדי שניתן יהיה להרחיב את המלון ל- 60 חדרים. מרבית החדרים יהיו בגודל של כ- 20 מ"ר והסוויטות בשטח של 25 מ"ר.

חסאן ג'אברין: מיקומו של המלון בלב האזור ההומה של יפו בנקודה אסטרטגית שיש בה פוטנציאל תיירותי גדול, תוך שימור סביבתי ויצירת מלון יוקרתי לאנשי עסקים. על זה אפשר לומר "אין כמו יפו בימים ובלילות".

חסאן אינו מודאג מהמשבר במלונאות "נכון שכרגע המצב קשה ואין מדיניות ברורה מה יהיה הפיצוי שהממשלה תיתן. אבל אנחנו מאמינים שהתיירות מחו"ל ותיירות הפנים תחזור ובגדול ואנחנו נערכים לכך".

עבודות הריסת המבנה הקיים על המגרש יתחילו החודש ותחילת הבנייה צפויה בחודש ספטמבר השנה, כאשר צפי הבנייה הוא כ-20 חודשים.

בדעת היזמים לפתוח במלון גלריה שתציג ממיטב היצירות של האומנים תושבי יפו וכמו כן יוצבו יצירות שונות, תמונות, פסלים, צילומים של האומנים תושוי המקום בחדרי המלון. "אנחנו רואים חשיבות רבה בשילוב האמנות המקומית במלון המפואר שלנו" מציין חסאן ג'אברין.

לשני היזמים  יש כבר שני בתי מלון בחיפה, האחד בשכונת בת גלים מלון " סי פלזה " שבו כיום 40 חדרים שבמקומם יקום פרויקט חדש ובו 120 חדרי מלון, ברכה, ספא מסעדה וחדר כושר בהשקעה של כ-30 מיליון שקל.

המלון השני, בן 13 חדרים, שוכן במבנה בן  כ- 130 שנה במושבה הגרמנית בחיפה,  עבר שיפוץ יסודי ויפתח את שעריו עוד השנה. בעתיד הקרוב יבנה אגף חדש עם 65 חדרי מלון, דירות למגורים, מסעדה וגלריה לאומנות. ההשקעה הכללית בפרויקט כ-40 מיליון שקל.

ליזמים תוכניות נוספות לרכישה ובנייה של בתי מלון  נוספים בתל אביב ובחיפה.

קבוצת ג'בארין נדל"ן ביצעה פרויקטים רבים בתחומי בנייה למגורים, בנייה ציבורית ויזמות בשטחים מסחריים ברחבי הארץ  וכן עבדות שימור של מבנים במקומות שונים.

צילום הדמייה קרדיט arc-deco

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.