העדה הספרדית בחיפה חילקה מלגות במשרדי העמותה

צילום ועד העדה

בשל מגבלות הקורונה לראשונה מזה עשרות שנים לא נערך הטקס המסורתי השנתי

זה היה "מצעד" של מקבלי מלגות, 170 סטודנטים בקבוצות של 20 מדי יום, הגיעו למשרדי העדה היהודית הספרדית בחיפה לקבלת מלגות לימודים.

בין הבאים למשרדי העדה היה גם  דן גבאי סבא של סטודנטית, שהגיע לקבל את המלגה עבור בתו וסיפר שהוא מתרגש מאוד, היות והוא עצמו קיבל מלגת לימודים כשהיה תלמיד תיכון בביה"ס "בסמ"ת" לפני כ- 65 שנה. 

השנה בשל מגבלות הקורונה לא התקיים הטקס השנתי, שבו מחלקת העדה היהודית הספרדית בחיפה מקרן המלגות, מאות אלפי שקלים  למאות סטודנטים, יוצאי עדות המזרח. מפעל המלגות נעשה בשיתוף הנהלת הפדרציה הספרדית העולמית בישראל ועיריית חיפה ומסייע לסטודנטים  ללמוד בראש שקט גם בימים קשים אלה.

עמותת העדה היהודית הספרדית חיפה, בראשות היו"ר עו"ד יוסף גילאור, המציינת 150 שנות פעילות בתחומים מגוונים המקדמים שירותים למען הקהילה ככלל ולתושבי חיפה בפרט. חילקה מקרן המלגות שלה במשך עשרות שנים, מיליוני שקלים לאלפי סטודנטים.

ועדה מיוחדת של קרן המלגות בראשות מכלוף עקיבא יו"ר קרן המלגות וחבר ועד העדה בדקה מאות בקשות ואישרה לזכאים את המלגות. יחד עם המלגה קיבל כל סטודנט מכתב מועד העדה ובו נכתב "אנו מעוניינים לשמור עמכם קשר גם בעתיד ומקווים לקדם יחד את מטרות העמותה :בשימור המורשת והמסורת ,בעידוד בני הקהילה לרכישת השכלה ,לצמצום פערים ולהתנדבות חברתית".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.