ירידה חדה בהיקף הפשיעה בנוף הגליל

מפקד תחנת משטרת נוף הגליל, סנ"צ משה ויצמן, הציג השבוע את נתוני הפשיעה בעיר בשנת 2020 בהשוואה ל-2019. הנתונים מצביעים על ירידה חדה בשיעור של למעלה מ-40 אחוז בהיקף עבירות רכוש, גניבות והתפרצויות לבתים, קטטות, אלימות והפרעה לסדר הציבורי

מפקד תחנת המשטרה בנוף הגליל, סנ"צ משה ויצמן, יחד עם סגנו רפ"ק סלבה בנצ'וק, הגיעו ביום ראשון השבוע ללשכתו של ראש העיר רונן פלוט והציגו בפניו את נתוני הפשיעה בעיר בהשוואה לשנה שעברה. הנתונים מצביעים על ירידה חדה כמעט בכל התחומים ובאופן בולט, בשיעור של למעלה מ-40 אחוז, בהיקף עבירות רכוש, התפרצויות, גניבות והפרעה לסדר הציבורי. "המספרים לא משקרים", אמר סנ"צ ויצמן לראש העיר פלוט, "הגרף מצביע על ירידה משמעותית, כך, למשל, מספר התיקים שנפתחו בעבירות תקיפה קלה ירד  ב-19%,  תקיפה חמורה –  % 16, גניבות – 41%, קטטות והפרעה לסדר הציבורי – 47% , סחר בסמים – 44% , הטרדה טלפונית – 24%, הסגת גבול ירידה של 51%  וכך נרשמה ירידה בשיעור דומה בכל שאר תחומי הפשיעה.  סנ"צ ויצמן אמר בישיבה כי ירידה זו היא תוצאה ישירה של הפעילות המשטרתית המאומצת למיגור הפשיעה והגברת תחושת הביטחון האישי של התושבים ובתוך כל היא מיוחסת גם לפעילות השיטור העירוני ושיתוף הפעולה ההדוק עם העירייה.

ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי למרות הנתונים המצביעים על מגמה חיובית, הביטחון האישי של התושבים נמצא עדיין בראש סדר העדיפויות העירוני והעירייה משקיעה בו את מירב הכוחות והמשאבים:"המטרה האוטופית להגיע ל-100% ביטחון אישי ואפס אחוז פשיעה אולי בלתי ישימה כי אנו לא חיים בעולם סטרילי, אבל היא מוליכה את תפישת הביטחון החדשה שרואה בנוף הגליל עיר בטוחה לא רק בגרף שנמצא בירידה, אלא גם בתחושה האישית של התושבים בכל גיל ובכל מקום בו הם נמצאים".

צילום : עיריית נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.