תביעת פיצויים נגד משרד הבריאות: אלונקאי קיבל בקע במהלך עבודתו בבית החולים

לדבריו: גלגלי המיטה שסחב לא היו תקינים * למזלו טופל ונותח עוד באותו יום בביה"ח רמב"ם שם היתה הפגיעה
עו"ד סאמי אבו ורדה
עו"ד סאמי אבו ורדה

אלונקאי בבית חולים, איננה עבודה קלה. זאת למד על בשרו, תושב אזור חיפה, כבן 40 שעבד במרכז הרפואי רמב"ם ובעת שסחב מיטה עם חולה, חש לפתע כאב חזק במפשעה ואובחן כסובל מבקע .

האלונקאי, באמצעות עו"ד  סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לתביעות נזקי גוף, תובע בבית משפט השלום בעיר ממשרד הבריאות ומדינת ישראל  לשלם לו פיצויים על הפגיעה שספג.

על פי כתב התביעה, האירוע היה לפני כשלוש שנים, כאשר לדברי האלונקאי מדובר במיטה שגלגליה לא היו תקינים והיה "קשה לסובב את המיטה" כאשר עליה שכב חולה שהיה צורך להעבירו ממקום למקום.

כאמור האלונקאי חש כאבים חזקים במהלך דחיפת המיטה  ומיד פנה לקבלת טיפול רפואי. למזלו, עוד באותו יום הוא עבר ניתוח לתיקון הבקע המפשעתי ושוחרר לביתו למחרת עם המלצות למעקב וטיפול רפואי, אנלגטיקה ומנוחה.

המוסד לביטוח לאומי הכיר בו כמי ש"נפגע בעבודה". וועדה רפואית העניקה לו  נכות זמנית של 19% ובהמשך נכות זמנית של 10% ולבסוף נכות צמיתה של 0%.

התביעה טוענת כי בעיותיו הרפואיות עולות על קביעת הנכות הסופית שנקבעה לו בוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי וכי " פגיעה אירעה כתוצאה משיטת עבודה מסוכנת שהיה בשליטתה המלאה של הנתבעת".

 התביעה משאירה לבית המשפט לקבוע את גובה הפיצויים שיקבל האלונקאי .

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.