את מי רצתה האישה למשוך…..

הזרקת בוטוקס, חומצה ומילוי שפתיים, הפכו את אשתי לאישה יפה ומושכת "רק אחרי שרציתי לדעת כמה זה עולה לי, חשכו עיני. הטיפולים לא עלו לי אגורה, אבל התשלום היה קשה"
עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד
עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד

בני זוג אמידים יחסית, הבעל בעל עסק למכירת מכוניות, האישה סייעת בפעוטון, ניהלו אורח חיים יוצא דופן וגידלו יחד שני ילדים. האישה נאת מראה הקפידה כל השנים לשמור על חזות מרשימה ומטופחת.

לימים, לקראת יום הולדת ארבעים, החליטה האישה לשמר את עור פניה ופנתה לרופא שיזריק לה בוטוקס ושאר תכשירים לפנים כמו חומצה ומילוי שפתיים.

היא מילאה את המצח, הסנטר והשפתיים בנוזלים מסוגים שונים, טען הבעל בתביעת הגירושין ובבקשה לשחרר אותו מתשלום כתובה ומזונות.

באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טען כי אהב מאוד את טיפולי היופי של אשתו ואף עודד אותה להראות טוב.

בשלב מסוים הבחין גם ברכישה מסיבית לאורך חודשים של פרטי לבוש והקפדת יתר על המראה החיצוני. "היו מצבים שהיא הלכה לעבודה בגן הילדים כמו לחתונה", טען.

לדבריו, רק אחרי שהבין שנעשתה משיכת כספים דרמטית עבור טיפולי היופי והביגוד הרב שרכשה אשתו,  הוא החל לחשוד ושכר בלש שחזר אליו אחרי שלושה ימים עם תמונות ברורות

לפיהם לאשתו קשר רומנטי סוער עם הרופא המזריק. מהתמונות שהוצגו בפניו , נראית האישה סועדת עם הרופא בארוחת ערב, יחד הם נכנסו לבית מלון ואפילו התהלכו מחובקים ברחוב.

עו"ד סולן קבעה כי כל הנסיבות במצטבר תומכות בעמדת הבעל לפיה אשתו ניהלה קשר רומנטי עם הרופא שהזריק לה תכשירים לפנים. לפיכך מבקש הבעל לשחרר אותו מתשלום מזונות וכתובה.

האישה טענה להגנתה שלא ניהלה שום רומן עם הרופא והפגישות עמו היה לקבלת הטיפול בפנים בלבד. לדבריה לא הלכה למרפאה של הרופא, כדי לא להיחשף בפני שאר המטופלות שאת חלקן היא מכירה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.