תנועת אומ״ץ ליו״ר הכנסת וליועץ המשפטי של הכנסת: ״בטלו את יום שבתון הבחירות״

יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד צילום יח"צ

תנועת אומ״ץ פנתה לפני מספר ימים אל אייל ינון, היועץ המשפטי של הכנסת, באמצעות יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המועצה המייעצת שליד אומ״ץ, בבקשה לקדם מהלך מיידי לביטול יום השבתון בבחירות הקרבות.

להשקפתה של תנועת אומ״ץ, שלוש מערכות בחירות בשנה וחור גדול בתקציב המדינה, מערכת הבריאות קורסת וכמוה מסגרות חיוניות אחרות, גורמים לנזק קשה ובלתי מוסרי למשק.עוד מוסיפים אנשי תנועת אומ״ץ כי יום שבתון נוסף יגרום לעלויות מטורפות ללא כל סיבה הגיונית שאין לה אח ורע במדינות המערב.

נציגי התנועה מבקשים את התערבותו המיידית של עו״ד אייל ינון, היועץ המשפטי של הכנסת, לאפשר קידום מהלך שיוביל להצבעה ולחקיקה על שינוי החוק כך שלא יוכרז כיום שבתון. בתנועת אומ״ץ מדגישים כי הנזק הכלכלי העצום מסתכם בכ 2.5 מיליארד שקלים וזו פעם שנייה בשנה האחרונה שהמשק הישראלי מושבת וכתוצאה מכך נגרמים נזקים כלכליים כבדי משקל.

אובדן ימי עבודה של חברות ויחידים ביום הבחירות גורם לנזק כלכלי וכספי עצום וביטול יום השבתון יאפשר עבודה רגילה של כל העובדים במשק ויצמצם ולו באורח חלקי את הנזק הנ"ל.

בפנייתם ליו״ר הכנסת וליועץ המשפטי של הכנסת מדגישים אנשי אומ״ץ: ״ מצבה הכלכלי של המדינה והגירעון הבלתי נתפס הינו בכי רע ואי ביטול יום השבתון רק יוסיף חטא על פשע, אנו ערים למורכבות שבכינוס מליאת הכנסת והליכי חקיקה מזורזים, אולם בשל חשיבותו העליונה של הנושא, אנו סבורים כי יש לעשות מאמץ מיוחד וליזום את האמור״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.