הבעל נהג לפנק את המזכירה שלו במתנות מוגזמות

עו"ד שרין סולן. צילום יחצ
עו"ד שרין סולן. צילום יחצ

האישה עובדת בחברה לא הבינה מה מתרחש מתחת לאפה עד שהעובדים האחרים התרעמו

הסיפור שלפנינו מלמד שגם אם הכל גלוי לכאורה, עדיין אפשר להסתיר מה שרוצים ואז זה מתפוצץ לך בפנים. הבעל, בעלים של חברה גדולה, המעסיקה עשרות עובדים, בין היתר את שני ילדיו הבוגרים ואשתו, בתפקידים בכירים, ניהל קשר קרוב עם מזכירתו האישית.

הכל התנהל במשך שש שנים בצורה שגרתית, סיפרה האישה לעורכי הדין שרין ואורן סולן. היא טענה בתחילה כי אף אחד, ולא רק היא, לא חשד שבעלה מנהל רומן כלשהו עם מישהי בחברה ולבטח לא עם המזכירה שהיתה כמו בת משפחה. לדבריה גם המתנות החריגות שקיבלה לחגים היו אחרי הסבר משכנע לפיו היא עובדת שעות רבות מעבר לנדרש ולא מקבלת עליהם גמול.

גם כשהרומן גלש לפגישות אינטימיות, תמיד זה היה תחת המעטה של העבודה. הכל התגלה די במקרה כשאחת העובדות הבכירות, מנהלת מחלקת כספים, סיפרה לאישה, שמחזיקה בעצמה בתפקיד משמעותי, כי היא וחברותיה ועוד כמה עובדים מוחים שהמזכירה זוכה להטבות שונות ומגוונות, כמו מתנות חריגות, בונוסים וסופי שבוע בארץ ובחו"ל בעוד הם לא זוכים לאותו יחס.

 "התחלתי לפקוח עיניים", סיפרה לעורכי הדין סולן. "בשלושת החודשים האחרונים ניסיתי להיות יותר ערנית בגלל התלונות של החברים מהעבודה כנגד המזכירה. במקביל בדקתי את הנסיעות של בעלי לחו"ל, לבד, ובשמונים אחוזים מהמקרים באותה עת גם המזכירה היתה לפחות ביום או יומיים של חופש. הבנתי שיש קשר שנמשך כבר למעלה מחמש שנים. עולמי חרב עלי".

בירור מעמיק עם חלק מעובדי החברה העלה כי רבים מהם ידעו שיש רומן כלשהו אבל שתקו. עורכי הדין סולן ביקשו מאישה לאסוף ראיות מתוך החברה על חופשות מקבילות, על כספים ובונוסים חריגים שקיבלה המזכירה וכו'. האישה חזרה אחרי שבוע עם "קלסר של ראיות" וחלקן הוטחו בפני הבעל.

בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך למרות שהאישה לא מוכנה לסלוח והיא תשמח לסיים את הנישואין בכפוף לכך ש-65 אחוזים מהנכסים שנצברו ב-25 שנות הנישואים יועברו אליה כדי שתמשיך לחיות ברווחה כפי שהיתה רגילה. במקביל תדרוש האישה את מלוא הכתובה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.