נהריה: ראש העיר שב מביקור בקהילת צפון ניו ג'רזי שבארה"ב

נהריה: ראש העיר שב מביקור בקהילת צפון ניו ג'רזי שבארה"ב
צילומים: עיריית נהריה

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שב לפני החג מביקור מרגש ועוצמתי אצל חברי קהילת צפון ניו-ג׳רזי, שבמזרח ארה״ב. "התרגשתי לפגוש קהילה חמה ומיוחדת שאוהבת את נהריה ותורמת לעיר ולתושביה מכל הלב, לאורך כל השנה", ציין מרלי

כחלק מחיזוק היחסים עם הערים התאומות של נהריה מעבר לים יצא ראש העיר, רונן מרלי לביקור של מספר ימים בצפון ניו-ג'רזי אחת מהערים התאומות של נהריה. מרלי הוזמן לקחת חלק באירוע הגאלה השנתי והמרכזי של הפדרציה, בה פגש רבים מהחברים שפועלים רבות לסייע לעיר נהריה ולתושבי העיר לאורך כל השנה במיזמים ופרויקטים בתחומים רבים, ביניהם גם החינוך והרווחה. לאחרונה אירח מרלי נציגים של הפדרציה בנהריה שסיירו בעיר ובאו לראות מקרוב איך המיזמים שהם תורמים להם מתפתחים ומסייעים לקהילה.

במהלך הביקור בצפון ניו-ג'רזי קיים רה"ע מרלי סדרת פגישות במוסדות חינוך, מוסדות ציבור ובתי כנסת, נפגש עם מספר ראשי ערים מקומיים, רבנים ועם נציגות ועידת ישראל-ניו ג׳רזי. ראש העיר הודה לדניאל שלופמן, נשיא הפדרציה של צפון ניו-ג׳רזי, לג׳ייסון שאמס, מנכ״ל הפדרציה ולרוית שטיינמץ-שמלה, מנהלת המשרד הישראלי של הפדרציה, על ביקור גדוש, חשוב ומרתק שמאפשר להדק את הקשר עם העיר נהריה בתחומים רבים.

"התרגשתי לפגוש קהילה חמה ומיוחדת שאוהבת את נהריה ותורמת לעיר ולתושביה מכל הלב, לאורך כל השנה", ציין מרלי. "במהלך המפגשים חשתי בחשיבות שרואים ראשי הקהילה וחבריה עם מדינת ישראל בכלל ועם העיר נהריה בפרט לשמחתי כבר בקרוב נוכל לראות שיתופי פעולה נוספים בין הפדרציה לעיר נהריה", הוסיף מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.