האישה גייסה חברה מהעבודה, והבעל נפל בפח

עו"ד שרין סולן. צילום יחצ
עו"ד שרין סולן. צילום יחצ

הבעל הפך לבוגד סידרתי, האישה לא רצתה להשקיע כספים בבלש, אבל גייסה את חברתה לפתות אותו ואחרי חודש ימים הוא נפל ברשת

לשולחנה של עורכת הדין שרין סולן מגיעים לא מעט סיפורים, שחלקם הגדול לא מגיעים לבית הדין הרבני וגם לא לבית המשפט ונגמרים בשלום בית. המקרה שלפנינו יגיע לבית המשפט ויגיע וגם לבית הדין הרבני.

תושבי מרכז הארץ ניהלו אורח חיים שגרתי במשך 20 שנות הנישואין שלהם. לפני חמש שנים, לטענת האישה, הודה בעלה כי קיים קשר אסור עם אחת העובדות שלו. "כשתפסתי אותו הוא הפסיק את הקשר, כי פחד שיהיו לכך השלכות בכל הקשור ל"יחסי מרות" וכו…" סיפרה האישה, ששמעה גם את בעלה שעוסק בסחר בינלאומי, מבטיח שאירוע כזה כי לא יחזור על עצמו. לפני שנתיים גילתה האישה כי בעלה טס לאמסטרדם לסופ"ש בלוויית צעירה, שלטענתו הכיר רק בטיסה ולא היה ביניהם כלום. בנוסף בשנים האחרונות הגיעו לאוזני האישה כל מיני לחישות ודיבורים על בעלה ההולל. "לא רציתי לשכור בלש, משני טעמים: כסף, ואולי חששתי מהאמת שתתגלה", טענה.

לפני מספר חודשים נרשמה התפנית, לאחר ששיתפה חברה לעבודה בייסורים שהיא עוברת. החברה התנדבה לפרסם פרופיל שלה בטינדר, כשהיא משתפת את בעלה כמובן, כדי ללכוד את הבעל הבוגד. בפרופיל של החברה המתחזה נכתב, "נשואה שמחפשת, קשר ללא התחייבות". לאישה לא היה ברור אם בעלה בכלל חבר ברשת ההיכרויות, אבל השתיים החליטו לנסות את מזלן. חלף חודש ימים עד שהבעל נלכד ברשת. הם החליפו תמונות וקבעו להיפגש. הבעל של המתחזה אפילו הנציח את המפגש.

עם הסרטון שבידה לא פנתה האישה לבעלה, אלא לעורכת הדין סולן שיעצה לה להטיח בפניו את הווידאו ולראות את תגובתו. כרגע בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך כפי שמחייב החוק. לדברי עו"ד סולן מדובר בבעל בוגד סידרתי שלא יחזור מעולם למוטב ולכן הגירושין במקרה הזה בלתי נמנעים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.