שר הכלכלה אלי כהן בוחן דרכים לפיתוחה של ראש פינה

השר כהן שהתארח במועצה המקומית שמע מראש הראשות מוטי חטיאל על התכניות לפיתוח והרחבת אזור התעשייה צח"ר והרחבת שדה התעופה הסמוך

 

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "אזור התעשייה צח"ר הוא עוגן תעשייתי ותעסוקתי משמעותי מאוד לאזור הגליל העליון ועלינו לעשות כל שניתן על מנת לסייע בפיתוחו והרחבתו. כחבר בממשלת ישראל עלינו לחשוב על דרכים נוספות ויצירתיות על מנת להפעיל באופן יעיל ומיטבי גם את שדה התעופה הסמוך – דבר שיקצר באופן ניכר את המרחק מהצפון למרכז הארץ – מה שיכול למשוך גם אנשי עסקים להשקיע בצפון ולייצר מקומות תעסוקה נוספים"

 

ראש מועצת ראש פינה מוטי חטיאל ומנכ"ל אזור התעשיה צח"ר מיקי בניון, הציגו בפני השר את התכנית להרחבת אזור התעשייה צח"ר ל-2,090 דונם, שהוגשה כבר לפני שנה לרשות מקרקעי ישראל במחוז צפון ועדיין לא קודמה, וכן תכנית אסטרטגית לשימושים נוספים בתחום המסחר והשירותים.

כמו כן, הוצגה תכנית להרחבת שדה התעופה מחניים לטיסות מסחריות בינלאומיות לאירופה והקמת מסוף הטעינה לרכבת, האמורה להגיע, על פי תכנית משרד התחבורה, בתוך 5 שנים עד לתחנת צח"ר בגליל.

 

ראש מועצת ראש פינה מוטי חטיאל ביקש מהשר לקדם מול הממשלה את נושא התשתיות לצפון וכן בתוך המושבה ראש פינה, מוקד ומרכז כלכלי חשוב לכלל הישובים באזור, שכבישי הגישה אליה אינם מסוגלים לשאת עוד, את העומס, הכולל תחבורה ציבורית וכלי רכב פרטיים, של תושבים ומטיילים, והרחבת התשתיות שיותאמו לקיבולת התחבורה כיום, באזור המסחרי של ראש פינה, לטובת בעלי העסקים שהשקיעו רבות בפתיחת עסקים חדשים.

 

עוד ציין חטיאל כי, המועצה משקיעה רבות בפיתוח עסקים קטנים ובינוניים בסיוע מעוף, של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, מאחר וצמיחת הכלכלה באזור הגליל תבוא בעיקר מעסקים אלו.

 

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, הגיע לישיבת עבודה עם הצוות המקצועי במשרדו, בהזמנת ראש מועצת ראש פינה מוטי חטיאל. בישיבה נטלו חלק בין היתר: מנכ"ל אזור התעשייה צח"ר מיקי בניון, רכז צוות במעוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה חגי דגן, מהנדס המועצה שרון מדר, חבר המועצה אריה אייל ועוד.

 

צילום- לשכת שר הכלכלה

בצילום מימין לשמאל– חגי דגן רכז מטה במעוף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, מיקי בניון מנכ"ל אזור התעשייה צח"ר, מוטי חטיאל ראש מועצת ראש פינה ח"כ אלי כהן שר הכלכלה, שרון מדר מהנדס המועצה, אריה אייל חבר מועצה

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.