ביקור משלחת מנהיגים – AIPAC בקצרין

מאז הצהרת הנשיא טראמפ על הכרה אמריקאית בגולן כשטח מדינת ישראל, ביקרו בקצרין שתי משלחות מיוחדות של AIEF-AIPAC . ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב, יחד עם ראש המועצה המקומית מג'דל שמס, דולאן אבו סאלח, אירחו את המשלחת המיוחדת במועצה המקומית קצרין אשר חתמה את הביקור בסיבוב קניות במרכז איתן.
ביקור משלחת מנהיגים – AIPAC (בקצרין (צ. מ.מ קצרין
צילום: מ.מקומית קצרין

הביקור האחרון היה בחמישי ולקחו חלק במשלחת מנהיגים מהמפלגה הדמוקרטית  ברחבי ארצות הברית, כאשר בלט בהרכב חבר הקונגרס הדמוקרטי מלואיזיאנה, אדוורד "טד" ג'יימס אשר הביע התעניינות רבה בהיסטוריה של קצרין, יישובה ופיתוחה. בנוסף, היועץ הבכיר בחברת  GOOGLEלענייני חוץ וממשל, ווילסון ל. וויט אשר שמע על חזון ראש המועצה להקמת "סיליקון Hights" בקצרין, התעניין ואף הביע נכונות לבחינת אפשרויות לשיתופי פעולה עתידיים.

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין סיכם: "לאחרונה אנו זוכים להתעניינות רבה בקרב מעצבי דעת קהל אמריקאיים אשר מתבטאת, בין היתר, בהגעת משלחות מארה״ב בדרגים השונים.   במפגש מרגש עם מנהיגים מהמפלגה הדמוקרטית וארגון AIPAC, חשפנו בפניהם את קצרין – בירת הגולן והפוטנציאל האדיר שטמון בה לפיתוח מודלים כלכליים וחברתיים החדשניים ביותר. ביקשתי מנציגי חברות ההייטק וביניהם חברת google לחשוב על קצרין כמקום לפיילוט בתחומים שונים. בקשתי התקבלה בברכה ואני מקווה כי בקרוב יהיה המשך לנושאים שהאורחים מצאו בהם עניין."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.