מתרבים סימני השאלה סביב נסיעת נתניהו לרומא – אומ"ץ תובעת תשובות מפורטות

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד
יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

הביקור של ראש הממשלה באיטליה עדיין מעורר תהיות רבות בעקבות פניית אזרחים לא מעטים תנועת אומ"ץ פנתה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, על-מנת שהציבור יוכל לדעת מה עמד מאחורי סוף השבוע ברומא יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "האם ראש הממשלה ואשתו שהו במלון שלא אושר על-ידי השב"כ?"

תנועת אומ"ץ, הפועלת למען מינהל תקין וטוהר המידות, פנתה אל מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי פולק, בדרישה כי יעביר לרשותה את המסמכים השונים הנוגעים לסוף השבוע של בנימין נתניהו ורעייתו שרה ברומא. הפנייה נעשתה לאור בקשות רבות מאזרחים אכפתיים, ולנוכח סימני השאלה סביב הנסיעה.

ראשי אומ"ץ – היו"ר פנחס פליצ'ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית של התנועה, עו"ד יצחק מינא – ציינו כי על-פי פרסומים שונים עלות הביקור עמדה על כ-750,000$ מכספי ציבור, כך שהציבור זכאי לקבל תשובות לשאלות השונות.

בפרט מבקשת אומ"ץ תשובות לשאלות הבאות: האם צוות אבטחת אישים של השב"כ אישר את מלון הילטון שבו שהו ראש הממשלה ורעייתו? האם הצורך לשכור לא פחות מ-60 חדרים במלון נבע מהרצון לעקוף את החלטת צוות האבטחה? האם חלק מהחדרים נשארו ריקים ומה הייתה עלותם?

כידוע, במהלך שהות בני הזוג נתניהו ברומא חל יום הנישואין שלהם. בהקשר זה ביקש פליצ'ה פלד מפולק תשובה לשאלה האם בני משפחה נוספים הצטרפו לבנימין ושרה, ואם כן מי מימן את שהותם במלון. בתנועת אומ"ץ מזכירים כי על-פי חוק, חלה חובת גילוי מסמכים וכי הם מצפים להתייחסות מקיפה ומפורטת בהקדם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.