ביוזמתו של משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, נפתח שוב בבית ההסתדרות בחיפה – "קורס להכשרת וועדים" עבור יושבי ראש וחברי ועדי העובדים חדשים במרחב חיפה, בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות של בית ברל.

עו"ד מרים פרקש – יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות בחיפה, ומנהלת הקורסים לגמול עבור וועדי העובדים ,תנהל את "הקורס להכשרת וועדים"

בשנה האחרונה נבחרו חברי וועדים חדשים רבים במקומות העבודה במרחב חיפה ובהתאם הוחלט ביוזמתו של משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, לפתוח שוב בבית ההסתדרות בחיפה את "הקורס להכשרת וועדים" עבור יושבי ראש וחברי ועדי העובדים חדשים במרחב חיפה, בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות של בית ברל .

עשרות יושבי ראש וחברי ועדי עובדים במרחב חיפה, הגיעו לבית ההסתדרות בחיפה, לפתיחת "הקורס להכשרת וועדים", שבו הם יקבלו הרצאות מקצועיות-להעשרת הידע המקצועי.

יושבי ראש ועדי העובדים וחברי ועדי עובדים הגיעו ממגוון רחב של מקומות עבודה במרחב חיפה (לפי א"ב) : אגד צפון, איגוד ערים לביוב עיריית חיפה, בתי זיקוק, ביטוח לאומי , ברינקס , בית חולים פלימן, דשנים, דגון ממגורות חיפה, המרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל, חברת החשמל, לשכת הבריאות, משרד המשפטים, מלון לאונרדו חיפה, מועצה אזורית זבולון, מועצה מקומית קריית טבעון, מלון מראבל רשת דן, נעמת, סמינר אורנים, עיריית טירת כרמל, אזרחים עובדי צה"ל, ודשנים .

המברך הראשון בפתיחת הקורס היה משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, שאמר: "חברות וחברים יקרים שלי, יושבי ראש וחברי וועדי עובדים במרחב חיפה, אני מבקש לחבק ולברך כל אחת ואחד מכם, ולאחל לכם הצלחה בתפקידכם הציבורי החשוב. אני מאמין, כי בעידן הנוכחי, לכהן כנציג וועד עובדים איננו עוד רק אידיאולוגיה אלא גם עניין מקצועי לכל דבר ועניין. בכל הקשור לשמירה על זכויות עובדים, חלה על כולנו החובה להיות בעלי ידע ומקצועיות מקסימלית. לצורך כך עלינו להכשיר עצמנו כדי שנוכל לתת מענה הולם וראוי לעובדים שלנו. כמי שזכה באמון ציבור העובדים בעיריית חיפה להנהיגם כיו"ר הועד במשך שנים רבות, אני יודע איזה שליחות ציבורית גדולה אתם עושים למען ציבור העובדים בכל יום ובכל שעה, ואני גם מודע לגודל האחריות והמחויבות המונחת על כתפיכם. אנו נדאג להעניק לכל אחת ואחד מכם את מכלול הכלים הנדרשים לעבודתכם החשובה בהגנה על זכויות ציבור העובדים והגברת כוחה של העבודה המאורגנת, תוך בניית מסלולי לימוד ייחודים מהשורה הראשונה, אשר יספקו לכם ידע רב ויכולת ליישמם באופן מעשי".

לסיום ברך משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה את מרים פרקש , ואמר: "אני רוצה לברך את מרים פרקש על כל פועלה ועשייתה המרובה, ולהודות לה על כך שהיא עושה עבודתה עם הרבה אהבה ומסירות וחריצות למען הענקת הקורסים המקצועיים המוכרים לגמול השתלמות, עבור חברי וועדי העובדים במרחב חיפה .

עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים, בהסתדרות בחיפה, שתנהל את "הקורס להכשרת וועדים" במרחב חיפה, בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, אמרה : ברצוני להודות מקרב לב למשה מזרחי -יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, אשר נתן את כל הגיבוי והתמיכה לפתיחת "הקורס להכשרת וועדים". כמו כן הודתה לעמית מרדכי-מנהלת תחום וועדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, ליעקב גבאי -סגן יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, לדוד לוי-יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, וכן הודתה לממונים והמרכזים באיגוד המקצועי בהסתדרות בחיפה ולמזכירי האיגוד המקצועי בהסתדרות במרחב חיפה. פרקש הודתה גם לאודי דהן- מנהל התחזוקה המרחבי של ההסתדרות בחיפה ולכל הצוות שלו שסייעו באירוח של החברים המשתתפים בקורס.

בהמשך פרקש ברכה את כל החברות והחברים היקרים-יושבי ראש וחברי ועדי העובדים שהגיעו ל"קורס הכשרת הוועדים", ואמרה:" אני בטוחה שכל יו"רי הוועדים וחברי הוועדים המשתתפים בקורס הזה, יקבלו ידע רב ומועיל. בהמשך ייפתחו עוד מבחר של קורסים לגמול השתלמות, הרצאות והשתלמויות במגוון נושאים, שיעשירו את ידיעותיהם של חברי הוועדים במרחב חיפה, ויתנו להם את המידע המעודכן להצלחה בתפקידם כנציגי העובדים "

בסיום הברכות בירכה – עמית מרדכי זיידל–מנהלת תחום הוועדים במכון הבין לאומי למנהיגות בבית ברל, שבירכה את המשתלמים בשם כל צוות המכון הבינלאומי למנהיגות, הרחיבה את המידע על מגוון ההכשרות והדגישה את חשיבותן הרבה בהקניית הידע למשתלמים בתפקידם החשוב כחברי וועדי עובדים.

במפגש הראשון של הקורס, מר גיא גולדשטיין הרצה למשתתפי הקורס על ההסתדרות הכללית ותפקידה בחברה בישראל, על המצב החברתי- כלכלי בישראל ותרומתה הרב של ההסתדרות למען החברה בישראל ולמען העובדות והעובדים, בישראל.

התמונות
בתמונה 1- מברכים בפתיחת הקורס: בצד ימין משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה מברך את יו"רי ועדי העובדים וחברי וועדי העובדים המשתתפים בקורס , במרכז – עמית מרדכי זיידל – מנהלת תחום ועדי העובדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, ובצד שמאל- עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים, בהסתדרות בחיפה.

בתמונה 2- כל יו"רי ועדי העובדים וחברי וועדי העובדים המשתתפים בקורס יחד עם משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, יחד עם עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים ועם עמית מרדכי זיידל – מנהלת תחום ועדי העובדים במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל

בתמונה 3 : בצד שמאל ,המרצה מר גיא גולדשטיין, מצטלם עם יו"רי ועדי העובדים וחברי וועדי העובדים המשתתפים בקורס, ועם משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, ועו"ד מרים פרקש, ועמית מרדכי זיידל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.