מים וסבון על רצפת בית מלון גרמו לפגיעה במרפק ולהפסדי שכר

איאד צילום הללי האורגינל
עו"ד איאד מטאנס

עובדת ניקיון החליקה תוך כדי עבודה – וקיבלה פיצוי בסך 150,000 ₪

גובה הפיצוי נקבע בהסכם שגיבש עוה"ד איאד מטאנס מול חברת הביטוח של המעסיק הסכום התווסף לתקבולים מהמוסד לביטוח לאומי בעקבות תביעת נכות

כל מעסיק מחויב לספק לעובדים ולעובדות סביבה בטוחה, ללא גורמי סיכון. במקרה של ג', צעירה בת  22 שעבדה בניקוי בית מלון בנהריה, רצפה רטובה וחלקה כתוצאה מפיזור מים וסבון, הובילה לתאונת עבודה ולכאבים. למחרת האירוע, כשהכאבים התגברו, פנתה ג' לטיפול רפואי. האבחנה הייתה שבר בראש הרדיוס של מרפק שמאל – החלק במפרק שמאפשר לכופף וליישר את היד וכן תורם לייצוב המרפק.

בשל החבלה במרפק נדרשה ג' לשמור על יד מורמת ולא לעבוד במשך 21 ימים. גם לאחר מכן סבלה ג' מכאבים. כ-8 חודשים אחרי תאונת העבודה היא נבדקה ע"י אורתופד, שהמליץ על הימנעות מהפעלת מאמץ פיזי עם היד. טיפולי פיזיותרפיה לא הועילו ומצבה של הבחורה הצעירה לא השתפר.

על-מנת למצות את זכויותיה, פנתה ג' לעורך הדין איאד מטאנס, מומחה לנזקי גוף ותאונות עבודה. עו"ד מטאנס תבע מחברת הביטוח של המעסיקה של ג' לפצותה בגין הכאב והסבל, הפסדי השכר שכבר נגרמו לה, הפסדי שכר עתידיים, הוצאות עבור טיפולים רפואיים ונסיעות, ועוד. לתביעה צורפו צילומים של זירת התאונה ומסמכים רפואיים רלוונטיים. ביניהם: בקשה למתן טיפול רפואי לנפגע עבודה – מסמך שמוכר גם בשם "טופס תאונת עבודה" ושחשוב מאוד למלא בפירוט רב אחרי כל תאונה. כמו כן צורפה החלטת הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי שקבעה לג' 10% נכות לצמיתות.

לאחר ניהול מו"מ מול חברת הביטוח, גיבש עו"ד מטאנס הסכם פשרה לפיו תקבל ג' 150,000 ₪. סכום זה מתווסף לתקבולים שלהם היא זכאית מהמוסד לביטוח לאומי.

צילום יח"צ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.