האישה הטיחה: "בעלי רוכש כל שבוע ארבעה בקבוקי בירה". הבעל: "זה לא נכון, אני שותה רק שני בקבוקים, וגם אותם אשתי מונעת ממני".

עורכת הדין סלין סולן. צילום אולגה סולן

הוויכוח הילדותי הזה מתרחש אצל בני זוג כאשר מאחריהם  40 שנות נישואין, אבל הם מצויים כבר עשור בסוג הפרדה רגשית וכלכלית

בני הזוג בסוף שנות החמישים לחייהם מנהלים אורח חיים מוזר בעשור האחרון. הם מתגוררים באותו בית, אבל כל אחד חי את חייו, וכל אחד מנהל את חשבונותיו הכספיים לחוד. לבני הזוג שלושה ילדים שרק אחד מהם תומך באב והאחרים תומכים באם. לאחרונה דרשה האישה, מורה בתיכון, כי חשבונות הבנק שלה ושל בעלה יאוחדו והיא תנהל את משק הבית בטענה כי בעלה לא יכול לעשות זאת מסיבות בריאותיות. הבעל כמובן הכחיש.

באמצעות עורכי הדין שרין מורן סולן טוען הבעל בנקאי במקצועו כי הוא עובר סוג של התעללות רגשית ורעייתו המתגוררת איתו באותה דירה מסרבת לאפשר לו למשוך כספים. "השיא היה לפני זמן לא רב שביקשתי לרכוש שתי בירות לשבת. זו ההנאה שלי. אשתי סירבה".

הסכסוך בין בני הזוג נמשך כבר שנים כשהבעל מוכן להתגרש, למכור את הדירה ולחלק את הרכוש המשותף ולחלק את הכסף ולהיפרד. בני הזוג נשלחו לגישור וגם שם התברר כי סוגיית הבירות עלתה. "בעלי רוכש כל שבוע ארבעה בקבוקי בירה", הטיחה האישה. הבעל: "זה לא נכון, אני שותה רק שני בקבוקים, בשבת וזו ההנאה שלי, וגם אותה אשתי מונעת ממני".

בשלב מסוים במהלך הגישור טענה עורכת הדין סולן כי יש לפתור את המחלוקת הקטנות הללו ולדון בעתיד המשותף של בני הזוג. "האישה מתעסקת בבקבוק בירה כזה או אחר ששותה בעל וזה לא מביא לשום מקום, לכן נבקש את עזרת בית הדין".

המחלקות המרכזית היא הדרישה של האישה לאחד את החשבונות לרבות הפנסיה של בעלה. הבעל מסרב. לנוכח דרישה זו נעשתה פניה לבית הדין הרבני כדי שזה יתערב ויקדם את הליך הגישור.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.