שיקום משודרג של כללית בגרנד-קניון

מכון השיקום החדש שהקימה כללית בגרנד קניון פתח שעריו:יבוצעו בו כ 45 אלף טיפולים בשנה. יפעל כמכון שיקום ובהמשך  ישולבו גם מומחי שיקום מבי"ח בית לוינשטיין מקבוצת כללית

שירותי הפיזיותרפיה של כללית בחיפה שודרגו באופן ניכר, עם פתיחתו של מכון שיקום מרווח וחדיש בגרנד קניון, במתחם המשתרע על פני למעלה מ- 1100 מ"ר, אותו שכרה כללית בקומה מינוס חמש.

האתר עבר שיפוץ מקיף לקראת התאמתו כמכון שיקום מרווח ובעיצוב עכשווי וידידותי למבקרים בו. במכון הוכנו לא פחות מ-20 תאי טיפול, מרביתם עם הפרדה המאפשרת שמירה נוספת על פרטיות המטופל.

אורי אתרוג, מנהל השירות הפיזיותרפי של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מציין כי המכון צוייד במיכשור חדיש למגוון טיפולים, כולל תרגול באמצעות מציאות מדומה. כמו כן, יש במקום אולמות לטיפול קבוצתי במגוון תחומים. בנוסף על המכון החדש, ימשיך לפעול בהיקף מצומצם יותר המכון הוותיק בלין שאף הוא ישודרג למכון שיקום. במכון, בניהולה של ענת פנחסוביץ, יבוצעו כ 45 אלף טיפולים בשנה על ידי צוות הכולל 16 פיזיותרפיסטים, להם תת התמקצעויות במגוון תחומים, כגון: נוירולוגיה, סחרחורות, רצפת אגן, אורטופדיה ועוד. השירות יינתן ברציפות משבע עד שבע, למעט יום רביעי עד 16:00 וכן יפעל בימי שישי בבוקר. שעות השירות הרבות יאפשרו קיצור תורים והתאמה זמני טיפול לפי צרכים שונים, כמו שעות עבודה ולימוד.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז, מציין כי נוכח העלייה הנכרת בפניות לטיפולי פיזיותרפיה עם הגדילה באוכלוסייה, תוחלת החיים המתארכת ואורח החיים המודרני אליו מתלוות תופעות שונות כמו כאבי גב, ירידה בגיל אירועים מוחיים, תאונות דרכים ומאידך גם פציעות ספורט, חשוב היה לכללית לתת פתרונות שירות איכותיים וזמינים בתחום השיקום.

מיקומו של המכון החדש בצומת מרכזי ונגיש עתיד להקל מאד על מטופלי כללית בשכונות חיפה שעל ההר. הקמת המכון החדש מבטיחה שני עוגני שירות שיקום בחיפה: האחד עבור השכונות באיזור החוף והעיר התחתית והשני על גב ההר. 

הקמת המכון החדש, מוסיף מנהל המחוז, היא חלק ממהלך כולל של הרחבת ושדרוג שירותי הפיזיותרפיה של כללית ברחבי המחוז, כמו פתיחת מכון חדיש ביוקנעם לפני מספר חודשים.

כאמור, אנו ממשיכים בכיוון זה ומתעדים להפוך גם את המכון בלין ממכון פיזיותרפיה למכון שיקום שיכלול גם ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת תחת אותה קורת גג אחת ותוך שיתוף פעולה מתגבש עם בית חולים לוינשטיין שהוא מסגרת השיקום הטובה בארץ.

המכון החדש מצטרף לשירותים שפתחה כבר כללית במהלך החודש במתחם כללית בגרנד, הכוללים גם מוקד ללקיחת בדיקות דם ומרפאה עם רפואת משפחה, רפואת ילדים ורפואה יועצת.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.