שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר בן 38 בגין אונס צעירה בצפון

צילום משטרה

שוטרי משטרת ישראל עצרו גבר בן 38 בגין אונס צעירה בצפון לפני 11 שנים בזכות בדיקת DNA- היום עם תום החקירה הוגש כנגד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

החקירה החלה עם קבלת התלונה במוקד 100 של משטרת ישראל ביולי 2009 על ידי הקורבן, בה טענה, כי נאנסה לפנות בוקר במטע זיתים סמוך לכפר משהד.

עם קבלת התלונה במשטרת ישראל הוזעקו כוחות משטרה לזירת האירוע, אספו ממצאים, גבו עדויות ונפתחה חקירה . לפני כחודשיים הייתה התפתחות בחקירה בזכות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. לפני כחודשיים בזמן ששהה הנאשם במאסר בגין עבירות אחרות נלקחה ממנו דגימת DNA. בזכות דגימה זו אותרה זהותו של הנאשם כחשוד במעשה. חוות דעת פורנזית קבעה, כי קיימת התאמה בין ה-DNA שנמצא על גופה של הקורבן ביום האירוע לבין הDNA של הנאשם.

לפני עשרה ימים (15/6) הנאשם (38 משהד) נעצר ובהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

מחומר החקירה עלה, כי בקיץ 2009 לפנות בוקר חזרה הקורבן לביתה בנוף הגליל ומכר הוריד אותה סמוך לכיכר ריינה. הנאשם שהבחין בה בכביש החל ללכת בסמוך אליה עד אשר משך אותה בשערותיה לעבר מטע זיתים סמוך ותוך כדי דחיפתה למטע איים עליה, כי במידה ולא תעשה את מבוקשו הרי שיפגע בה . במטע אילץ הנאשם את הקורבן להוריד את בגדיה ואנס אותה.

היום (25/6) לאחר העברת חומר החקירה לפרקליטות הוגש כנגדו כתב אישום חמור בעבירות אינוס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים,מעשה סדום בנסיבות אינוס ואיומים ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת ע"י פרקליטות מחוז צפון.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור עברייני מין, לעוצרם ולמצות עימם את הדין למען שלומו ובטחונו של הציבור.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.