נפתח מוקד חיסונים למבוטחי כללית בבית חולים כרמל

חיסוני קורונה של כללית במתחם בית חולים כרמל

כללית פתחה את מוקד החיסונים הרביעי שלה בחיפה וה- 12 ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי

מבוטחי כללית בחיפה והסביבה נהנים עתה מהיצע מגוון עוד יותר של כתובות לקבל חיסוני קורונה, לאחר שאתמול בערב החל לפעול בבית חולים כרמל, מקבוצת כללית מוקד למתן חיסונים למבוטחי כללית, בהמשך למבצע החיסונים לעובדי בית החולים.

במעמד פתיחת המוקד ציינו ד"ר אבי גולדברג– מנהל בית החולים, ורונן נודלמן– מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, כי הפעלת המוקד הינה המשך טבעי לשיתוף הפעולה ההדוק בית בית החולים למחוז שניהם של כללית – במתכונת מרחבית שבה רבים מבכירי בית החולים הם גם רופאי כללית במרכזים הרפואיים שלה.

המוקד החדש ממוקם בקומת הקרקע של בית החולים, עם 6 עמדות חיסון והוא פועל מידי יום מ- 15:30- 22:30 ובשישי ושבת משמונה עד שמונה ברציפות. החיסונים ניתנים לאחר תיאום תור ולמי שעומד בקריטריונים של משרד הבריאות: בני 60 ומעלה וקבוצות שהוחרגו.

רונן נודלמן מציין כי היום יגיע מספר החיסונים שבוצעו על ידי צוותי כלית ברחבי המחוז הגדול בארץ ללמעלה מ-50 אלף, הישג גדול לתקופה כה קצרה מאז החל המבצע לפני כ-10 ימים. מידי יום פותחת כללית עוד ועוד מוקדי חיסון, במטרה להנגיש את השירות ולהגיע גם לישובים מרוחקים. רק בחיפה יש 4 מוקדים לכללית, כאשר המוקד בבית חולים כרמל מצטרף למוקד שהופעל לפני יומיים בבית חולים רמב"ם ולמוקדים שפועלים מתחילת המבצע במרכז רפואי לין ובמרפאת רש במרכז הכרמל. בימים הקרובים יפתחו מוקדים בנשר, ברכסים, בירכא, בשלומי וכן בישובים בהם פועל כרגע מתחם משותף של פיקוד העורף, כמו שפרעם ונהריה. זאת בנוסף על המוקדים שכבר פועלים במרכז רפואי זבולון, בשער הצפון, ביוקנעם, מעלות, סכנין, נהריה. סה"כ עתידה כללית במחוז לחסן למעלה מחצי מיליון איש ולהפעיל בהדרגה 70 אתרי חיסון.                    

                                                              

רצ"ב סרטון וצילומים: אלי דדון    

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.