ח"כ חיים כץ וחברי ועדת הבריאות בביקור במוקד הלאומי של מד"א

ח"כ חיים כץ וחברי ועדת הבריאות בביקור במוקד הלאומי של מד"א:
"מד"א הוא נכס גדול למדינת ישראל"
 
ח"כ חיים כץ (הליכוד), יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות וחברי הוועדה, חברי הכנסת אופיר סופר (ימינה) ואתי עטייה (הליכוד) ביקרו היום (ג') במוקד הלאומי של מד"א בקרית אונו ולוו ע"י מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון. יו"ר הוועדה וחבריה ערכו סיור מקיף במוקד ופגשו את אנשיו, על מנת ללמוד אודות הפעילות שמוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי וכעומד בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל.
 
במהלך הסיור למדו יו"ר הוועדה וחברי הכנסת אודות פעילות מד"א בשגרה ובחירום, לצד סקירה של התמודדות הארגון מול משבר הקורונה ומערך הבדיקות והדגימות שבוצעו, מערך הבדיקות הסרולוגיות ותרומת הפלסמה מחולי קורונה שהחלימו. בנוסף סיירו חברי הועדה גם באוטובוס הטיפול נמרץ של מד"א שמיועד בין היתר גם לפינוי חולי קורונה בעת חירום.
 
בנוסף, ח"כ כץ הביע עניין מיוחד בנושא בנק הדם התבורי, בנק החלב הלאומי, פרויקט מד"א 2020 (מד"א בקהילה) ובאופן ניהול התקציבים של מגן דוד אדום.
 
ח״כ אתי חוה עטיה (הליכוד): ״שמחתי לבקר הבוקר יחד עם יו״ר ועדת העבודה, בריאות ורווחה ח״כ חיים כץ וח״כ אופיר סופר במרכז החדשני של מד״א בקריית אונו. אני רוצה להודות לאנשי מד"א היקרים ובראשם למנכ״ל אלי בין, שפועלים 24 שעות למען אזרחי מדינת ישראל ומצילים חיים. לב העם כולו אתכם ומוקיר לכם תודה.״
 
ח״כ אופיר סופר (ימינה): ״למוקד החירום הלאומי של מגן דוד אדום יש תפקיד חשוב בניהול מערך ההצלה והבריאות במדינת ישראל. בסיור הבוקר שערכתי ביחד עם יו״ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות ח״כ חיים כץ וחברתי לוועדה, ח״כ אתי עטיה, התרשמתי מהיכולות הטכנולוגיות הנהדרות שעוזרות לאנשי מד״א לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר.״
 
בתום הסיור, התייחס חיים כץ (הליכוד), יו"ר ועדת הבריאות לנושא הטיפול הביתי ומחלות החורף ואמר: "לאור המחסור המסתמן בחיסוני השפעת בחורף הקרוב, המדינה מוכרחה לעשות שימוש בחיסונים קודם כל לאוכלוסיות בסיכון. אחרת, אנו עלולים למצוא אוכלוסייה מבוגרת שלא תחוסן מגיעה למצב של מוות מחרדה. ישנה הזדמנות לשפר את השירות לאזרח ולצמצם גירעונות לבתי החולים. נערוך פגישה מקצועית בשיתוף משרד הבריאות והקופות, ננסה להבין את המודל הכלכלי לעומק ולבחון את איכות הטיפול הביתי".
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה ליו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות ולחברי הכנסת הנכבדים אשר השקיעו מזמנם והגיעו להכיר, פנים אל פנים, את הארגון אשר מתמודד שעה שעה מול אתגרי הקורונה במהלך החודשים האחרונים. חברי הועדה הביעו עניין רב בפעילות המוקד ובתחומי אחריותו ואנו מודים להם על התמיכה והסיוע מצידם למאבק כנגד נגיף הקורונה".
 

קרדיט : דובר מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.