העובדים הסוציאליים בכללית משלבים ידיים

יום העו"ס הבינלאומי צוין על ידי כללית במחוז במפגש העובדים הסוציאליים תחת הכותרת "משלבים ידיים"
יום העוס הבינל 2019. דוד חורש
רצ"ב צילום: דוברות כללית

עשרות העובדים הסוציאליים המטפלים במטופלי כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי, הוזמנו על ידי המנהלת החדשה של השירות עו"ס, יפעת אלון למפגש חגיגי של שנערך  במועדון לחבר – קיבוץ משמר העמק.

במעמד כל  חברי הנהלת המחוז: רונן נודלמן – מנהל המחוז ששילב בדברי הברכה שלו גם מצגת בשילוב חידון משעשע בה נחשפו העובדים למידע רב שהפתיע אותם באשר לגודלו של המחוז והיקף העשייה בו, סיגל בלישה – מנהלת מש"א, ד"ר לילך דולב – המנהלת הרפואית, יו"ר הוועדים עלי ח'לאילה בגליל המערבי ויהודית קורנפיין בחיפה. המוטו שהוביל את הארוע היה  משלבים ידיים – העמקת ההכרות של העובדים הסוציאליים שכרגיל כל אחד נמצא בחדר הטיפול שלו, זה עם זה וכן עם הארגון בו הם עובדים.

עדי בן מנחם– מנהלת העו"ס בזבולון ומוטי תורג'מן – עו"ס בבריאות הנפש, תרדיון הנחו את היום בחן רב ותיבלו את דבריהם בהומור. נערכו מעגלי היכרות, אותם הנחו עובדים סוציאליים מצוות כללית, בהם שובצו עובדים ללא היכרות מוקדמת, לשם העמקת ההיכרות האישית וחשיפת העשייה בתחומים השונים.

בהמשך, צפו כולם בהצגה המרגשת הגט – של הבמאי אלירן כספי.

ילנה קויפמן, עו"ס מהמכון להתפתחות הילד בעכו וטוני חדאד, עו"ס ממרכז בריאות הילד בקריון, הציגו תאורי מקרים מעניינים ומרתקים בטיפולם.

ד"ר ישראל רבינוביץ' – רופא משפחה וגריאטר של כללית במחוז הציג באופן הומוריסטי את חוויותיו רבות השנים במפגשים עם מטופלים עליהן כתב ספר.

בחלקו האחרון של היום הצטרפו העובדות הסוציאליות שיצאו לגמלאות במהלך שנת 2018 אשר התרגשו מדברי הברכה שהוקראו להן בדבר חלקן בהקמת וביסוס השירות לעבודה סוציאלית במחוז.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.