רקחו רגעים יפים

מאות רוקחי כללית במרחבי מחוז חיפה וגליל מערבי חגגו יחד את יום הרוקח המחוזי תחת המוטו: "רוקחים רגעים יפים"
יום הרוקח 2019
רצ"ב צילום: דוברות כללית

כ- 250 איש ממערך הרוקחות של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: רוקחים, פרחי רוקחות ועובדים טכניים הסירו בתום יום עבודה את החלוקים, יצאו מאחורי דלפקי השירות בבתי המרקחת במרפאות כללית והגיעו לאולמי קאלה בקריית חיים, כדי לציין את יום הרוקחות המחוזי שנערך בסימן רוקחים רגעים יפים.

הם הנפיקו במהלך שנת 2018 לא פחות מ-15,360,744 תרופות ועבודתם משלבת צורך בידע מקצועי רב, אחריות רבה לבריאות המטופל וכישורי שירות גבוהים במיוחד, כמי שעומדים בחזית השירות ונמצאים במגע ישיר עם מאות מטופלים מידי יום. על כך הגיעו להודות להם ולהביע הערכה חברי הנהלת המחוז ובראשם רונן נודלמן שציין בהערכה רבה בדברי ברכתו את חשיבות הרוקחים ותרומתם הרבה במערך של כללית. כמו כן, כיבד בנוכחותו את האירוע מרק לוין – מנהל הרוקחות הארצי בכללית ולפני כשנה מנהל הרוקחות במחוז. האירוע נערך בהנחייתם של שני רוקחים אשר התגלו גם ככישרונות במה מבטיחים: אביה אודס – רוקחת אחראית במרפאת הרב קוק בקרית מוצקין ומוחמד דיאב שהתמנה ממש בימים אלה כרוקח אחראי מרפאת נהרייה יועצת.

הרוקחת המחוזית – אירנה מלנבסקי, שגם יזמה את האירוע, הציגה במצגת מרשימה סיכום עשיית הרוקחות במהלך שנת 2018 ומבט לשנת 2019 וציינה את שלל פרסי ההצטיינות שקיבל מערך הרוקחות ובתי מרקחת מהמחוז במהלך טקס הרוקחות הארצי, מהם עולה שהרוקחות של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מובילה לא רק בכמות אלא גם באיכות כמי שגרפה את מספר פרסי המצוינות הגדול בארץ. כמו כן, הודגשו מיזמים ייחודיים למחוז ובראשם ייעוץ רוקחי אישי הניתן למי שנוטל מספר רב של תרופות באשר להתוויות נגד, תופעות לווי, אחסון נכון, אופן נטילת התרופות ושילובי מזון ושתיה. מודל זה, שפותח במחוז חיפה, מיושם כיום כשיגרה בכל מחוזות כללית ומעניק למטופלים שירות איכותי וחשוב ללא כל תשלום. המחוז ממשיך גם לגדול במספר הייעוצים הרוקחיים הניתנים מידי שנה ואף קיבל על כך תעודת הצטיינות.

הפתעת הערב היה הקרנת קליפ עם מילים שהותאמו לרוקחות לפי הלהיט "קומסי קומסה", בכיכובם של כל חברי הנהלת הרוקחות אשר הביעו בדרך זו את הערכתם והוקרתם לרוקחים בשטח.

המופע האמנותי,שליווה את הארוע היה של  להקת ג'מאן – להקת מוסיקה אתנית שהצליחה להפעיל את הקהל והתגלו חברי הנהלה רבים בעלי כישורי שירה ומוסיקה מרשימים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.