האקטון סיעוד בכרמל

מפגש ראשון וייחודי "האקאתון" של דור האחים והאחיות הצעירים בביה"ח כרמל דור ה Y  הסתיים בהצלחה רבה. קבוצת האחים הצעירים שהציגה את פרויקט "כניסה לתפקיד, למידה ופיתוח אישי" בהדרכתם של מנהלי הסיעוד הוותיקים, אורלי גטניו מנהלת הסיעוד בפנימית ג' ואופיר ניסים מנהל הסיעוד באורולוגיה זכתה במקום הראשון בתחרות.

 

ההאקתון הראשון בסיעוד כרמל, הינו מיזם משותף של משאבי אנוש והנהלת הסיעוד בבית החולים, שהופק תוך מטרה ללמוד להבין ולבחון את חווית העבודה של אחים ואחיות בני דור ה-Y בבית החולים כרמל, תוך בחינה לעומק של תחושת השייכות לתפקיד ולבית החולים, איתור צרכים ייחודיים לדור זה  ושימור שלהם בבית החולים.

 

את הפרויקט ההאקתון בכרמל הובילו מנהלת הסיעוד אהובה טל, מנהל משאבי אנוש אהוד פקלר וריכזה אותו לאה שוורצמן רכזת פיתוח משאבי אנוש. במכרז הרפואי כרמל מקבוצת הכללית יותר מ 800 אחים ואחיות  כשכמעט 330 מתוכם הם צעירים בני דור ה Y. הגיל הממוצע של אחות בכרמל הינו 43 והיא עם ותק ממוצע של 15 שנה כשהאחות הצעירה ביותר בת 24.

 

בפתיחת היום ברכו מנהל משאבי אנוש אהוד פקלר ומנהלת הסיעוד של כרמל אהובה טל את המשתתפים הרבים ואיחלו להם יום פורה מוצלח ומלא רעיונות טובים. מנהלת הסיעוד הגב' טל אמרה למשתתפים כי " האקתון דור ה Y הוא יום שכולו מוקדש לדור האחים והאחיות הצעיר, דור שנולד לתוך שנות ה 2000 עם מאפיינים שונים מהדורות שלפניו באופן מובהק וכל דור ויתרונותיו.

"האקאתון" הוא מרטון דיונים שמשתמש בתהליך מובנה של "חוכמת ההמונים", מתוך הבנה שלהמון יש יכולות חשיבה ותבונה בדיוק כמו לוותיקים יותר".

 

בתחרות ההאקאתון של סיעוד כרמל השתתפו  50 אנשי צוות צעירים "המשתייכים" לדור הזה, הם שמעו הרצאה מפיו של יאיר אגמון שניתח מיהו דור ה Y הישראלי ומה המאפיינים שלו, ולאחר מכן התחלקו ל 6 קבוצות עבודה שהונחו ע"י מנהלות ומנהלי הסיעוד ותיקים ומנוסים: דניאלה בן נחום, מרינה פלדמן, אופיר ניסים, אורלי גטניו, מירב פינקלשטיין סוהיל כיאל וסופה ג'יפלסון. קבוצות העבודה  עסקו ב 3 נושאים מרכזיים: חווית העובד, קבלה לבית החולים וממשקים עם גורמים שונים. בתום היום הפורה שנערך בהיכל אליהו שבבית הספר הריאלי בחיפה הציגו הקבוצות את התוצרים החדשניים והיצירתיים עליהם עבדו שיהוו בסיס להמשך העשייה שלהם בכרמל.


לאה שוורצמן רכזת הקורס אמרה כי המיזם נעשה מתוך מקום של לבחון וללמוד, והפך לאירוע מקסים שנתן לעובדים מקום  של ביטוי והרגשה של אכפתיות ושינוי, חשיבה מחוץ לקופסא, והרבה יצירתיות, שוב בא לידי הלב הענק של מרכז רפואי כרמל".

מנהלת הסיעוד אהובה טל סיכמה את היום המוצלח אמרה," זה היה יום פורה ומוצלח במיוחד והפרויקטים שהוצגו ע"י המשתתפים בהחלט מצביעים על יצירתיות ומחשבה צעירה ורעננה. אני מאמינה כי זו תחילתה של עשיה ויישום תהליכים שהוצגו ותחילתו של קשר ישיר עם דור העתיד " .

 

בתמונות – הקבוצה הזוכה במקום הראשון בהאקתון סיעוד כרמל

                צוות הנהלת הסיעוד כרמל

צילומים  אלי דדון

 

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.