עושים טוב בנהריה

יום מעשים טובים
צילומים: עיריית נהריה

היום (יום ג׳) צוין בישראל 'יום המעשים הטובים'. בעיר נהריה מחלקות ויחידות העירייה חברו לגופים וולונטריים וקיימו מגוון אירועים התנדבותיים. האירועים צפויים להימשך גם לאורך כל חודש מרץ יחד עם הקהילה ולמענה

'יום המעשים הטובים' צוין השבוע בנהריה במגוון אירועי התנדבות של הקהילה והשנה הם נפרסים על פני כל חודש מרץ. צוות המרכזים הקהילתיים יחד עם תנועת 'נחשונים' ו'זיכרון מנחם' ואדי' קיימו הפנינג איסוף מזון לפסח עבור משפחות נזקקות ושילבו פעילות צביעה מחודשת של ספסל הנתינה במרכז הקהילתי 'אלי כהן' ברחוב וולפסון בעיר. המשתתפים גם שתלו פרחים בגינת המרכז ונהנו מסדנאות לילדים.

במרכז משלים למשפחה בשכונת אוסישקין שודרגה וחודשה גינת המשחקים של הילדים יחד עם מתנדבים מ'אלביט', ׳נתיב אקספרס׳ וחניכי היחידה לקידום נוער. במרש"ל (מרכז רב שירותים לעיוור) בעיר הגיעו מתנדבים לפעילות עם באי המרכז.

ילדי המועדוניות שפועלות בשיתוף האגף לשירותים חברתיים קיימו יום פעילות וטבע בראש הנקרה. קהילת 'הסורגות' העניקו באהבה רבה את התמנונים שסרגו למחלקת הפגייה במרכז הרפואי לגליל. פעילויות נוספות יתקיימו גם במוסדות החינוך: בתי ספר וגני ילדים. צוות מרכז צעירים נהריה קיים פעילות בקרב העסקים בעיר.

בין האירועים הבאים שצפויים במסגרת 'המעשים הטובים': בגן הבוטני זואולוגי- יתקיים מחר (יום ד') מיזם 'צב קריאה' במהלכו הוקרן סרט ולאחריו התקיימה הרצאה מותאמת לילדים על צבי הים, יצירה, הפעלה של עמותת 'אקואושן', עמדות הסברה וגיוס מתנדבים והרצאה של נציג רשות הטבע והגנים. הפנינג חונכים-חניכים מלגת פר"ח, בניית שולחן ופעילות לילדים וסטודנטים שיתקיים ביום חמישי ה-23.3.23 במרכז צעירים נהריה ברחוב קרן היסוד 3.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.