לראשונה: כנס פורום תיירנים בנהריה!

קרדיט צילום: Ritvo photography
קרדיט צילום: Ritvo photography

השבוע התכנס פורום התיירות הראשון בעיר נהריה. מדובר בשיתוף פעולה בין העירייה, עמותת תיירות גליל מערבי ומיזם 'רוח הגליל'. "לנו בנהריה ישנם שני נכסים תיירותיים אסטרטגיים: שדרות הגעתון ורצועת החוף, אותם אנו פועלים כל העת לשדרג, לחדש ולקדם מתוך הבנת חשיבותם והכוונה למצב את נהריה כמרכז התיירות של הגליל בפרט והצפון ככלל", ציין ראש העירייה, רונן מרלי

פורום ראשון העוסק בנושא תיירות התכנס השבוע ב'בית ליברמן'- המוזיאון לתולדות העיר נהריה. עשרות נותני שירות בעלי עסקים ומוריד דרך מהעיר התכנסו ליום משותף שאורגן על-ידי עיריית נהריה, 'עמותת תיירות גליל מערבי' ומיזם 'רוח הגליל' מייסודה של היזמית החברתית, הפילנתרופית ואשת העסקים הנהריינית, רעיה שטראוס בן דרור.

המפגש, שעסק בנושאי תיירות ותרבות בעיר נפתח בסקירה מקיפה של ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, על התפתחותה של נהריה בשנים האחרונות ועל התוכניות העתידיות הצפויות בעיר. בהמשך, הציגה מנכ"לית 'עמותת תיירות גליל מערבי', אושרת זהבי, את הפעילות התיירותית בעיר ובאזור ואת החזון העתידי ובהמשך הציגה ירדן עוז, מנהלת שיווק ופיתוח 'מיזם רוח הגליל', את שיתופי הפעולה בתחום התיירות בנהריה. גיא מלל יועץ ומלווה בתחומי התיירות הציג את המגמות העדכניות בענף, יחיאל אלהרר הציג את פעילות 'מעוף' לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים. את הכנס סיכמה הרצאתה של כנרת אייזנברג בנושא נטוורקינג.

מארגני הכנס ציינו כי מדובר רק ביריית הפתיחה וכבר נערכים לקיום מפגשים נוספים ורחבים יותר כחלק ממיצובה של נהריה, בירת הגליל המערבי, כעיר תיירות מובילה בתחום תיירות הפנים והחוץ.

מנכ"לית עמותת 'תיירות גליל מערבי', אושרת זהבי: "אני מברכת על הכנס החשוב הזה ומודה לעיריית נהריה ול'רוח הגליל' על השותפות בקידום מיזמים בתחום התיירות בעיר נהריה".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "עוד טרם כניסתי לתפקיד, הצגתי את חזון התיירות לעיר כנושא חשוב ומרכזי לפיתוחה וקידומה של העיר נהריה. מאז, יחד עם שותפים רבים, אנו פועלים ללא הפסקה לקדם וליישם אותו בשטח. לנו בנהריה ישנם שני נכסים תיירותיים אסטרטגיים: שדרות הגעתון ורצועת החוף, אותם אנו פועלים כל העת לשדרג, לחדש ולקדם מתוך הבנת חשיבותם והכוונה למצב את נהריה כמרכז התיירות של הגליל בפרט והצפון ככלל".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.