מפגש מעצים של תלמידים מנהריה עם עובדות ועובדים של חברת רפאל שהגיעו בהתנדבות לעיר

צילום: דוברות רפאל ודוברות עיריית נהריה

מפגש מעצים של תלמידים מנהריה עם עובדות ועובדים של חברת רפאל שהגיעו בהתנדבות לעיר, לפעילות מיוחדת שנועדה לחזק את הקשר עם הקהילה ולפתוח עבור הילדות והילדים צוהר לעולם הטכנולוגי. ״זו פעילות מרגשת ומיוחדת למען הקהילה שנותנת לילדים שלנו תחושת מסוגלות והצלחה להגשים חלומות ומטרות שהם מציבים לעצמם לעתיד", ציין מנכ"ל עיריית נהריה, דוד אלחיאני

כ-100 תלמידות ותלמידי כתות ו' מבתי הספר כצנלסון ורמב"ם בנהריה, נהנו מפעילות חוויתית ומרתקת לעידוד והיכרות עם תחום החינוך הטכנולוגי. התלמידים הרכיבו יחד עם עובדות ועובדי רפאל שהגיעו לעיר בהתנדבות, מערכות לאינטגרציה של לוחות בקרה אלקטרוניים אמיתיים! ממש כמו אלו שקיימים במפעלי החברה. את הילדים ליוו במהלך הפעילות, צוותי החינוך הבית ספריים ומנהלות בתי הספר: מוריה שוקרון מרמב"ם ונורית וולף מכצנלסון.

עמית צימר, סמנכ״ל בכיר ברפאל: "אנחנו מאוד מתרגשים לפגוש אתכם כאן בנהריה, בטח כולם שמעו על שרביט קסמים, כיפת ברזל ועוד דברים מדהימים שאנחנו עושים למען ביטחון המדינה אבל האמת שהשילוב עם הקהילה העוטפת אותנו- זה השילוב המנצח".

ד״ר צחי גליקמן, סמנכ״ל בכיר ומנהל חטיבת מו״פ והנדסה: "ביום יום אנחנו מתעסקים בפיתוח אמצעי לחימה לביטחון המדינה ולא פחות חשוב מזה, אנו פועלים לחיזוק החוסן החברתי ושמחים לפגוש אתכם בנהריה".

מנכ״ל עיריית נהריה, דודו אלחיאני: "ברפאל עוסקים לאורך כל ימות השנה בפיתוח אמצעי לחימה שנועדו להגן על ביטחון מדינת ישראל וזה מרגש לראות שלצד זאת, לא זונחים שם לרגע את העשייה החברתית. זהו מיזם מקסים של מנהלים ועובדים בחברה שהגיעו בהתנדבות לפגוש את צוותי החינוך והתלמידים בעיר לפעילות מרגשת ומיוחדת למען הקהילה שנותנת לילדים שלנו תחושת מסוגלות והצלחה להגשים חלומות ומטרות שהם מציבים לעצמם לעתיד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.