כתבה בחדשות 12 של אלעד שמחיוף מלונדון חשפה את הבעל

עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ
עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ

האישה נדהמה לראות את בעלה מסתובב ברחובות לונדון. הוא נראה ברקע, בכתבה של אלעד שמחיוף, באחד מדיווחיו מלונדון

בני הזוג ניהלו אורח חיים רגיל לגמרי. הבעל הוא איש עסקים והאישה רואת חשבון במקצועה. לזוג שלושה ילדים ובמשך 14 שנות הנישואים שלהם האמון ביניהם היה מוחלט. כך עד לפני שנה.

האישה מגוללת את אחד הסיפורים המוזרים ביותר שהגיעו לשולחנה של עו"ד שרין סולן. לדבריה בעלה נהג לצאת לחו"ל מפעם לפעם, אבל בגלל משבר הקורונה הוא מיעט לעשות זאת. בספטמבר שנה שעברה הודיע בעלה לאשתו כי הוא יוצא למילואים של שבוע ימים. "אני אהיה בתרגיל בנגב".

ואז ערב אחד בעודה צופה בחדשות 12  ובעלה "רץ על הג'בלאות", פנתה המגישה יונית לוי לכתב ביבשת אירופה ושמחיוף כהרגלו עמד באחד הרחובות של לונדון, כשעוברים ושווים חולפים על פניו ואז לפתע ראתה האישה את בעלה במשך שניה, מסתובב עם מישהי יד ביד וחולף על פני הכתב. "חשבתי שאני הוזה באותו רגע. רק למחרת ביקשתי להשיג את השידור, כי לא רצית באותו ערב לעשות מהומה ליד הילדים". ואכן בצפייה חוזרת התברר כמעט במאה אחוזים, כי בעלה ב"תרגיל" אבל לא בנגב, אלא בלונדון עם המאהבת.

כששב לישראל הוסיף הבעל חטא על פשע וסיפר סיפורי אלף לילה ולילה, על התרגיל הקשה שהוא וחבריו עברו. בשלב הזה האישה נכנסה איתו לעימות וגם אחרי העימות הוא הכחיש שזה הוא בצילום. היא הבליגה בגלל הספק הקטן שהיה לה.

לפני כחודש חזר אותו סיפור, הפעם בלי אלעד שמחיוף, ובלי לונדון, אבל בים המלח. בעלה הונצח על ידי בלש ששכרה האישה כשהוא מבלה שלושה ימים במלון. גם במקרה הזה ניסה תחילה להכחיש, אבל התמונות לא השאירו ספק.

עו"ד סולן הבהירה כי במקרה של בגידה סדרתית של הבעל ושקרים חוזרים אין מקום לשלום בית. בני הזוג נשלחו לגישור כפי שמחייב החוק, אבל הבעל מתעקש שלא לוותר על מחצית הרכוש ומסרב לשאת בתשלום הכתובה העומד על 400 אלף שקלים.

עו"ד סולן ציינה כי הצילום בכתבה של שמחיוף יחד עם צילומי הבלש מעידים יותר מכל דבר אחר על בגידותיו של הבעל ועל זה לא תהיה לו ברירה אלא לשלם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.