רדאר – סוף שבוע של אמנות סובב הדר

מצגי קיר שגיא אזולאי, קרדיט צילום: אלעד שריג

בסופ״ש הקרוב (9-11/12) יפתחו לציבור כל מוסדות האמנות בשכונת הדר וסביבותיה וכ-40 חללי סטודיו ומרחבי יצירה פרטיים

המיזם, בהפקת אגף התרבות של עיריית חיפה, בשיתוף בית הגפן ומוזיאוני חיפה כחלק מאירועי חג החגים – הכניסה חופשית לכל האירועים.

במהלך סוף השבוע הקרוב, 9-11 בדצמבר, יפתחו לציבור כל מוסדות האמנות בשכונת הדר וסביבותיה וכ-40 חללי סטודיו ומרחבי יצירה פרטיים, בינהם: מוזיאון חיפה לאמנות, בית הגפן, בית האמנים, פירמידה מרכז לאמנות עכשווית, בית ספר נביאים ועוד.

במקביל יערכו מופעים, מיצגים ותקלוטים שונים בתוך מוקדי האמנות המרכזיים: אהד פישוף, טדי נגוסה, זואי פולנסקי, מקס שרייבר, שי טרא ליטמן, ענת מושקובסקי, דימה אקס אר, דינה, מארקי פאנק, אלי לס, Power Strangers (אור רימר ומיה לנדסמן), Yali Blank, מוטי רודן, Batshitcrazies ,JUUL, תום קורן, ועוד.

אוצרת ומנהלת המיזם, רות אופנהיים: "שכונת הדר חוגגת השנה 100 שנים להיווסדה, היא נחשבת לאחת השכונות הוותיקות של חיפה ורובע מרכזי בעיר. הדר משמשת למשכנם של משרדי הממשלה והעירייה, התיאטרון העירוני ומוזיאונים רבים, היא מרובת-תרבויות ורבדים, עשירה בהיסטוריה, אדריכלות ואמנות. הודות לצעירים רבים שעברו לגור בשכונה ורוצים להשפיע על סביבתם יצרנו את 'רדאר' – סוף שבוע של אמנות שיבטא את הכוח היצירתי המקומי ויחשוף את סצנת האמנות השוקקת בחיפה".

כל אירועי רדאר באתר:
https://www.haifa.muni.il/article/radar/

בתמונה: מצגי קיר שגיא אזולאי, קרדיט צילום: אלעד שריג

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.