סיירת הורים נהריה מחדשת פעילות

סיירת הורים נהריה מחדשת פעילות

הכשרה למתנדבים חדשים לסיירת ההורים העירונית המהווה מעטפת תומכת נוספת לבני הנוער בעיר נהריה הסתיימה השבוע. ״הצטרפותם של הורים נוספים לסיירת העירונית ממחישה בשטח את התרחבות המעורבות והאחריות ההורית בעשייה למען הקהילה בנהריה", ציין ראש העיר, רונן מרלי

סיירת הורים נהריה ממשיכה להרחיב את שורותיה והשבוע הושלמה סדנת הכשרה בה לקחו חלק הורים נהריינים ותיקים בסיירת לצד חדשים. סיירת ההורים העירונית, פועלת במסגרת המחלקה לביטחון קהילתי בעיריית נהריה. מטרתה, הגברת נוכחות בוגרת במקומות הבילוי של בני הנוער למניעה והקטנת מצבי סיכון והתנהגויות סיכוניות, הגשת עזרה בעת הצורך ושיח בגובה העיניים.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״הצטרפותם של הורים נוספים לסיירת העירונית, ממחישה בשטח את התרחבות המעורבות והאחריות ההורית בעשייה למען הקהילה בנהריה ואני שמח על כך. לפנינו קיץ מלא בפעילות לבני נוער וצעירים ולצד צוות הרשות העוסק בשמירה על הביטחון והסדר הציבורי, משתלב אלמנט חשוב של מתנדבים שמצטרפים ותורמים מזמנם לפעילות חשובה בקרב בני הנוער שלנו״.

במהלך ההכשרה הכירו המתנדבים את מטרות הסיירת, למדו על מאפייני הגיל, תרבות הבילוי והתנהגויות סיכון רווחות בקרב בני נוער. הם תנסו בסימולציות ליצירת קשר ראשוני ודיאלוג משמעותי עם ילדים ובני נוער והתחברו למשפחת סיירת ההורים העירונית המורחבת.

בשבועות הקרובים צפויים המתנדבות והמתנדבים החדשים להתחיל בפעילות ולסייר בכל רחבי העיר בשלב הראשון עם דגש על הימים חמישי ושישי בשעות הערב והלילה לילה ולפגוש את בני הנוער בעיר לשיחה, עזרה אם צריך ובעיקר להפגנת נוכחות בוגרת בפארקים, בגני המשחקים, ובריכוזים אופייניים לפעילות בני הנוער.

צילום: דוברות עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.