קונצרט סוף שנה

קונצרט סוף שנהקונצרט סוף שנה

התזמורת העירונית סיימה שנה של פעילות לא שיגרתית לצד הקורונה בקונצרט חגיגי. ״יש לנו בתזמורת ילדים מדהימים ומוכשרים עם משמעת עצמית, פשוט מקצוענים אמיתיים שמשתלבים באירועי קהילה, מייצגים אותנו בכבוד ואנחנו נמשיך להשקיע בהם", ציין ראש העיר רונן מרלי

התזמורת העירונית של נהריה בניצוחו של ראובן מלאך, ציינה את סיום שנת הפעילות בקונצרט מיוחד בהיכל התרבות בעיר.
זו היתה שנה מאתגרת ומיוחדת עבור הנגנים הצעירים, שנה שכללה סגרים ופעילות מקוונת בשל הקורונה ללא אפשרות לקיים אימונים משותפים או הופעות בהיקף הרגיל עד לאחרונה.

התזמורת מורכבת מבני נוער שמנגנים בכלי הקשה ובכלי נשיפה שונים ומבצעת עיבודים ליצירות קלאסיות ומודרניות. הם מופיעים בטקסים ואירועים עירוניים וכן, באירועים שונים מחוץ לנהריה. בקונצרט צפו ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ראש מנהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, מנכ"ל המרכזים הקהילתיים בנהריה, ליאור הרשמן, הורים, אחים, חברים ובני משפחה רבים של הנגנים.

״יש לנו בתזמורת ילדים מדהימים ומוכשרים עם משמעת עצמית, פשוט מקצוענים אמיתיים", אמר ראש עיריית נהריה, רונן מרלי שהוסיף: "הנגנים משתלבים באירועי קהילה בעיר, מייצגים אותנו בכבוד באירועים מחוץ לעיר ואנחנו נמשיך להשקיע בהם. הם חלק מהמתנ"ס העירוני והיעד הוא הפיכת הפעילות של התזמורת לפעילות של קונסרבטוריון עירוני מצליח ואנחנו עושים הכל כדי לקדם את זה יחד עם כל הגורמים הרלוונטיים".

את העיבודים לערב הסיום עשתה נועה תבור ובמהלך הערב נפרדו חברי התזמורת מחמישה בוגרי י"ב שסיימו לאחר שנים את פעילותם: ליאל מלול, אדיר בן סימון, מעיין וייס, עוז ריטבו ודור אלון. אביעד גוזלן נבחר כנגן המצטיין השנה. במהלך הערב ניגנה התזמורת עשרה קטעים ובשניים מהם השתתפה הזמרת נוב פלד.

צילומים: דוברות עיריית נהריה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.