תנועת אומ"ץ לכמיסה: רק בדיקת פוליגרף ותלונה במשטרה יביאו התייחסות רצינית לטענותיך

הישג לאומ"ץ: נמצא פיתרון לנכה ערירי שעמידר ניסתה לפנות מדירתו המאבק הציבורי שהובילה התנועה למען מרדכי כהן צדק זכה להצלחה ∙ צו פינוי נגד מרדכי בוטל והוא יקבל דירה חלופית עד לגיבוש הסדר קבוע ∙ יו"ר אומ"ץ פליצ'ה פלד מתחייב: "נמשיך ללוות את התהליך" הישג חשוב לתנועת אומ"ץ ולצדק – ובשורות טובות מאוד למרדכי כהן צדק: מרדכי נכה ערירי מתגורר מזה שנים רבות בדירת דיור ציבורי בקרית שמונה. חברת עמידר הוציאה נגדו צו פינוי וזאת לאחר שסירבה לבקשתו לרכוש את הנכס, כפי שהחוק מאפשר לו. לאחר פנייתו של כהן צדק לתנועת אומ"ץ, שלח ראש התנועה פנחס פליצ'ה פלד מכתב בהול אל שר השיכון, זאב אלקין, בבקשה כי יתערב בפרשה העגומה. התנועה המשיכה לשמור על קשר רציף עם לשכתו של השר אלקין, וכן התנהלה מול גורמים נוספים על-מנת לסייע למרדכי, שמתקיים מקצבת ביטוח לאומי וחי לבדו לאחר שאחיו נפטר לאחרונה. המאבק התנהל גם במישור המשפטי, ורשם הצלחה: השופט אשר קולה, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, ביטל את צו הפינוי. בפסק הדין של קולה נקבע כי מאחר שדירתו הנוכחית של מרדכי לא ראויה למגורים, הוא יקבל דירה חלופית – וזאת עד להסדרת פתרון קבוע. באיגרת ששלח יו"ר אומ"ץ פליצ'ה פלד לחברי התנועה הוא מודה למברכים הרבים ולכל מי שנרתם לעזרתו של כהן צדק. פלד התחייב כי "תנועת אומ"ץ תמשיך ללוות את התהליך, הן השלטוני והן המשפטי, עד אשר יימצא למרדכי הסדר קבע". ____________________ תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

עד כה, מי שהאשים את השר אביגדור ליברמן כי הזמין רצח ניצב במשטרה לא סיפק הוכחה לטענותיו ∙ יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "רק לאחר פוליגרף והגשת תלונה במשטרה ניתן יהיה להתייחס ברצינות לדברים" ∙ לנוכח חומרת ההאשמות והעיתוי הרגיש, מצופה מכמיסה לעשות זאת באופן מידי

הזמנת רצח של ניצב במשטרה ע"י פוליטיקאי בכיר, אם אכן התרחש דבר כזה במציאות, היא אירוע דרמטי. אין פלא שכלי התקשורת עוסקים בפרשת יוסי כמיסה, שטען כי לפני כ-20 שנים שר האוצר אביגדור ליברמן הציע לו 100,000$ אם ירצח את ניצב סנדו מזור.

תנועת אומ"ץ, שפועלת למען צדק משפטי ומנהל תקין, שואפת לחקר האמת – ועל כן תובעת מכמיסה לעמוד מאחורי ההאשמות החמורות, ככל שיש בהן מן האמת.

עד כה הסתפק כמיסה, שהיה מקורב לאביגדור ליברמן בעבר, בפרסום פוסט בפייסבוק ובראיונות לעיתונאים שאותם בחר. לעומת זאת, הוא נמנע ממעבר בדיקת פוליגרף, על אף שהצהיר כי יעשה כן. בנוסף טרם ביצע את הפעולה המתבקשת מאדם המאשים אחר בהזמנת רצח – הגשת תלונה במשטרה.

יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד, ויו"ר הוועדה הציבורית של התנועה, עו"ד יצחק מינא, קוראים לכמיסה, ככל שהוא דבק בגרסתו, לנקוט באופן מיידי בשני הצעדים הנ"ל. "כמיסה הודיע קבל עם ועדה כי הוא מוכן לגשת עם השר ליברמן לבדיקת פוליגרף. מה מונע מכמיסה להתייצב כבר עכשיו, ללא תלות בהחלטתו של ליברמן, במכון פוליגרף מוסכם?" תהו עו"ד מינא ופליצ'ה פלד.

פלד הוסיף: "אם כמיסה לא יגיש בימים הקרובים תלונה במשטרה, יש לבחון מחדש את ההתייחסות לטענות שלו". יצוין כי אביגדור ליברמן כבר הגיש קובלנה פלילית כנגד יוסי כמיסה, ובכך הפגין מחויבות מצידו לניהול הליך משפטי מסודר בפרשה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.