הערב זה קורה!!! שמעון סבג ויוני הללי- 'באים בטוב' התכנית הראשונה הערב בשמונה ב-104.5 רדיו צפון. יהיה מעניין

רדיו צפון משיק תוכנית חברתית חדשה עם שמעון סבג ויוני הללי- 'באים מהלב'

רדיו צפון FM104.5 יעלה החל מהערב בימי רביעי תוכנית חברתית חדשה בהגשת שמעון סבג ויוני הללי בשם "באים מהלב". התוכנית "באים מהלב", פרי יוזמה משותפת של רדיו צפון, סבג והללי, תתאפיין בעיקר בפתרון מצוקות עזרה וסיוע לתושבי הצפון שנקלעו לקשיים, או כפי שמגדיר זאת שמעון סבג- "כל מי שיטלפן לרדיו ויסביר שהוא נקלע לבעיה ואין לו אוכל במקרר, או אין לו אפילו מקרר, או תנור, או מה ללבוש, אנחנו נהיה שם בשבילו. עוד הוסיף סבג- "נסייע במגוון רחב של בעיות. נסייע לכאלה שנקלעו למצוקה זמנית בתשלום הארנונה. או לאימא שרוצה לדאוג לילדיה שילכו לבית הספר עם מערכת למידה חדשה, אנחנו כאן לפתור את כל הבעיות, ככל שנוכל באופן מיידי. בלי בירוקרטיה, בלי טפסים, בלי לבקש הוכחות למצוקה".

שמעון סבג-  שמעון סבג הינו איש רב פעלים ובעל מוניטין בסיוע אלפי ניצולי שואה (במסגרת עמותת "יד עזר לחבר" אותה הקים ומנהל). בשיקום אימהות חד הוריות, חיילים בודדים, אסירים ונזקקים אחרים. הוא החליט להעמיד את כל ניסיונו למען הזולת. "היעוד שלי בחיים הוא לעזור, לסייע ולתת למי שחסר לו באמת את מה שהוא זקוק לו", אמר סבג.

יוני הללי-  יוני הללי הוא עיתונאי ותיק ויועץ תקשורת. הללי משמש גם הן כמגיש תוכנית הספורט  של רדיו צפון FM104.5 "הללי אורגינל" והן כמגיש תוכנית הספורט היומית של רדיו צפון FM104.5 ורדיו FM103 בצוותא עם רון קופמן.

שמעון סבג ויוני הללי אמרו "אנו קוראים לכל מי שרוצה וזקוק לעזרה, אם הוא מתבייש שישאיר לנו כתובת טלפון ונחזור אליו. זה לא חייב להיות בשידור. נשמור על כבודו של כל אחד. מי שלא ירצה להיחשף כמובן שנסייע לו ללא שום תנאי. מי שירצה לחשוף את סיפורו מוזמן". סבג והללי הבטיחו לגייס לטובת העניין את ראשי החברה הישראלית, שרים, ח"כים ראשי ערים.

מנכ"לית רדיו צפון FM104.5רינה בן עיון מסרה: "התוכנית "באים בטוב" היא חלק מהחזון של התחנה לתרום לחברה, להיות חלק מההוויה ולנסות לשמור על כבוד האדם. כל מה שנעשה מטרתו אחת-לסייע. כל אחד, גם זה החרד לפרטיותו וגם אלה שכבר הבינו כי אין להם ברירה נכבד אותם ונסייע להם בעזרת קשריו ויכולותיו של מר סבג".

התוכנית "באים בטוב" מידי יום רביעי בין השעות 20:00-21:00.  מספר הטלפון לפניות המאזינים הינו 0547961045

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.