שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן בנאום אמש במועצת הביטחון של האו"ם: "100 ימים חלפו מאז הטבח ולא כונס אפילו דיון אחד בנושא שחרור החטופים; האו"ם מעלים עין מגירוש מיליון אפגנים בפקיסטן וממעשי טבח בניגריה ומתמקד רק בלחץ על ישראל. הסיבה: אם זה לא יהודים – זה לא מעניין אתכם; "!No Jews, No News"

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן
קרדיט לתמונות: ÜN photo/Evan Schneider

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן נשא אמש נאום בדיון חירום שכונס ביוזמת אלג'יריה במועצת הביטחון בו נטען כי ישראל מבצעת ״עקירה בכפייה״ בעזה.

"כ- 100 ימים חלפו. 100 ימים בהם 136 ילדים, נשים, ומבוגרים מוחזקים במנהרות הטרור של החמאס, ועדיין לא התנהל כאן אפילו דיון אחד שהוקדש לקידום שחרורם. אפילו לא אחד" אמר השגריר ארדן.

"מאה ימים חלפו וחמאס אפילו לא אפשר לצלב האדום לבקר את החטופים. 100 ימים למען השם! מדובר באחד מפשעי המלחמה הכי מתועבים שיש, ומה המועצה הזו עשתה? כלום!

במשך שנים, האו"ם נוצל על ידי דיקטטורים ומפרי זכויות אדם. וכיום האו"ם הפך לכלי נשק נוסף בארסנל של הטרוריסטים. האו"ם איבד כל תוקף מוסרי. 98 ימים מאז הטבח הנרחב ביותר של יהודים מאז השואה, וזה נהיה ברור כשמש שהאו"ם, "האומות המאוחדות" – יכול להתאחד רק סביב נושא אחד בלבד: דמוניזציה לישראל.

השגריר חשף את צביעות המועצה : בזמן שכינסתם כאן 21 דיונים לסייע לעזה, ישנם למעלה ממיליון מוסלמים שגורשו בכפיה בעוד הם מתמודדים עם עוני, רעב ומחלות. אני לא מדבר על המצב בעזה, אלא על העקירה של 1.3 מיליוני אזרחים אפגנים על ידי פקיסטן.

המועצה הזו מתכנסת זו הפעם ה-21 מאז טבח ה-7.10 במטרה לסייע לתושבי עזה על חשבון מאמציה של ישראל להגן על עצמה מפני מרצחי החמאס, אך לא התכנס כאן דיון אחד בנושא זכויות העם האפגני בפקיסטן.

מדוע עקירה בכפיה של מוסלמים ממדינה מוסלמית לא משנה דבר בעיני המועצה? אני אומר לכם מדוע: אם לא מדובר ביהודים, זה לא מעניין!!No Jews, No News.

במהלך העשור האחרון 50,000 נוצרים בניגריה נשחטו ונרצחו. האם זה העלה אפילו מעט דאגה כאן במועצה? כמו שאמרתי,
No Jews, No News!

אי אפשר למצוא אפילו החלטה אחת שמועצת זכויות האדם של האו"ם קיבלה ביחס למדינת המשטרה בקובה או ביחס למשטר העריצות בוונצואלה.

אפילו מדינה כמו איראן קיבלה את הכבוד לשבת בכיסא יו"ר של פורום חברתי לזכויות אדם. בעיני האו"ם – חושך הוא אור, והמעוות הוא צודק.

הקדשתם שעות בדיבורים על ישראל ובניסיון לקשור את ידינו בשעה שאנו נלחמים בטרור, בעוד שדיקטטורות אכזריות ומשטרים רצחניים כמו איראן כמעט ולא מוזכרים כאן.
האו״ם הוא זה שצריך להיות על ספסל הנאשמים בהאג״:
האו"ם העלים עין מחפירת המנהרות של חמאס מתחת לבתי ספר, ומהשימוש לרעה שעשה חמאס בסיוע בינלאומי לצורך מימון מכונת הטרור שלו.

כל מי שמתבונן בעובדות רואה שתביעתה של דרום אפריקה היא חסרת בסיס. חמאס הוא זה שמצהיר וחותר לביצוע רצח עם כלפי ישראלים. לא ההיפך.

מי שצריך לשבת על ספסל הנאשמים, זה לא ישראל בהאג, אלא האו"ם! האו"ם הוא שותף למעשי הטרור.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.