ראש עיריית חיפה, יונה יהב, לתושבי העיר: "התקינו טלפונים קוויים בבתיכם"

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

בדברים אלה פנה הערב (א') ראש עיריית חיפה, יונה יהב, לתושבי העיר בפתח ישיבת המועצה שנערכה הערב. בדבריו אמר ראש העיר כי על כולנו להיערך לחודשים הקרובים שעשויים להיות מאתגרים ועל כן קיימת חשיבות רבה להחזרת קווי הטלפון הביתיים ובמיוחד בחדרי הממ"ד ובמקלטים. בדבריו פירט יהב, כי מדובר בצעד חיוני להיערכות למצבי חירום, אשר כתוצאה מהם עלולות רשתות הסלולר לקרוס ולהפסיק לתפקד.

כמו כן, התייחס יהב לחוסר הסדר הקיים כיום בנושא החניות בשטחים הציבוריים בעיר והדגיש, כי בעלי רכבים רבים מחנים את רכביהם בצידי דרכים ראשיות בצפיפות רבה, אשר לסכן את התושבים בשעת אירועי חירום ולמנוע מעבר של רכבי חירום והצלה.

בנוסף, עלולים כלי הרכב לחסום את נתיבי התנועה במקרים בהם ייווצר צורך לפינוי המוני של שכונות, כפי שאירע בשריפה הגדולה שהתרחשה בעיר בשנת 2016.

בנושא זה הוסיף יהב, כי במידה ותושבים לא ייענו לבקשה, תיאלץ העירייה לנקוט בצעדי פיקוח וזאת על מנת להבטיח את ביטחונם ובטיחותם של התושבים.

בהמשך התייחס ראש העיר בדבריו לסכנה הקיימת בשכונות הכלואות, להן יציאה וכניסה אחת בלבד ואמר כי העירייה תפעל לגיוס הכספים הנדרשים לסלילת כבישי גישה נוספים שיאפשרו כניסה ויציאה נוספת משכונות העיר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.