אשתי התמכרה לחיים סוערים. אין שבוע שאנחנו לא מגוונים

האישה: "בעלי הוא שיזם, הוא שהביא… קרה בדיוק מה שפחדנו שיקרה"

בני הזוג, שניהם בתחילת שנות הארבעים, שניהם דמויות מוכרות בסצנה של הבילויים בעירם ולמרות שיש להם שלושה ילדים, והאישה מורה בבית ספר יסודי-דתי והבעל יבואן גדול של מוצרי צריכה, הם החליטו כי כל הרוגע הזה משעמם אותם ולפני שלוש שנים ביוזמה הדדית הם החליטו לגוון את חייהם.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת כי זה היה רעיון של בעלה, והיא זרמה עם הרעיון. "זה נראה לי נחמד בשלב מסוים אבל כשזה הפך למשהו קבוע נדלקו הנורות האדומות". האישה מספרת כי בהתחלה הם הלכו למפגשי חילופי זוגות בעיר אחרת. "לא רצינו שיכירו אותנו או חשבנו שלא יכירו אותנו ובאמת כמה חודשים זה התנהל בשקט. אחרי זה עברנו למסיבות בבתים פרטיים של שני זוגות או שלישיות, כל פעם לפי בחירת אחד משנינו. פעם הצלע השלישית היה עוד גבר, פעם הצלע הנוספת היתה אישה".

האישה מגוללת סיפור לפיו כשהיא החליטה שהיא רוצה מנוחה שבוע או שבועיים, בעלה היה אובססיבי והמשיך ללכת לבדו. "לא היה כאן ענין של בגידה. ידעתי אבל לא ידעתי שהוא הולך עם מישהי אחרת באופן קבוע והם מנהלים קשר רומנטי מתחת לאפי".

לדברי האישה הסיכום היה, כבר מתחילת הדרך, שלא שומרים על קשר עם בן הזוג, או זוגות שאיתם הם חגגו. "הוא הפר את הסיכום הזה ועכשיו הוא רוצה להתגרש כי קרה בדיוק מה שפחדנו שיקרה", היא טוענת אמצעות עו"ד סולן,

הבעל טוען להגנתו כי התמונה שמציגה אשתו מעוותת לחלוטין. "זה נכון שאני יזמתי, אבל בהמשך היא היתה הדומיננטית. היא כל הזמן אמרה לי: אלוהים אדירים אם התלמידים שלי ידעו מה המורה שלהם עושה זה סוף העולם והייתה מתגלגלת מצחוק ונהנית מהאירוע. עכשיו להאשים אותי זה גובל בבדיחה. להתגרש זה מביך. אני אוהב את אשתי והיא יודעת את זה. אשתי התמכרה לחיים סוערים. אין שבוע שאנחנו לא מגוונים"

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך כמקובל על פי החוק, אבל האישה נחושה להתגרש. "אני יודעת שהוא מנהל קשר רצוף עם אישה שהכיר במלך חילופי הזוגות שלנו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.