פרויקט תשתיתי משמעותי נוסף הושלם בנהריה!

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, צילומים: מיקי אלקובי
ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, צילומים: מיקי אלקובי

ממשיכים בשדרוג התשתיות בכבישי הגישה לנהריה וממנה והיום, יום א', התקיים טקס חנוכת מקטע מכביש 89 הישן (8912) בין המרכז הרפואי לגליל לכיכר הזיתים בעיר. "השלמנו פרויקט שעבדנו עליו הרבה זמן. אנחנו בונים מערכת כבישים שלמה שתשרת את תושבי נהריה וגם את תושבי האזור והמדינה כולה. זהו כביש גישה לבית החולים היחיד המשרת את האזור כולו והיה ראוי שישודרג כבר מזמן", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

בשנים האחרונות מושקעים משאבים רבים בחידוש ושדרוג כבישי הגישה לעיר נהריה וממנה. היום, יום א', התקיים טקס לחנוכת מקטע מכביש 89 הישן (8912), בין המרכז הרפואי לגליל לכיכר הזיתים בעיר. בטקס השתתפו: ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, מנהל החטיבה הטכנית במחוז חיפה של משרד הבינוי והשיכון, גנאדי אוסטרובסקי ונציגי המחוז וכן אורחים נוספים.

במהלך העבודות מקטע הכביש הנמצא ממזרח לנהריה הורחב, שודרג וחודש וכעת הוא דו-מסלולי ודו-נתיבי ומאפשר מעבר בטוח של רכבי חירום והצלה. לאורכו של הכביש הותקנה גדר הפרדה, הוצבה תאורה מתקדמת וחסכונית, ניטעו עצים חדשים ובוצעו עבודות שתילה וגינון נרחבות ונוספו שביל אופניים ומדרכה מונגשת לצידו של הכביש. בנוסף, הוסדרה גם צומת שתאפשר כניסה נוספת ובטוחה לשכונת אריאל שרון מכל הכיוונים.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "השלמנו היום פרויקט שעבדנו עליו הרבה זמן. אנחנו בונים מערכת כבישים שלמה שתשרת את תושבי נהריה וגם את תושבי האזור והמדינה כולה. זהו כביש גישה לבית החולים היחיד המשרת את האזור כולו והיה ראוי שישודרג כבר מזמן. אני שמח שהשלמנו את המשימה הזו שמצילה מדי יום חיי אדם. אנחנו בנהריה דואגים לאיכות החיים של התושבים וכבישים זו תשתית חיונית וחשובה שאנו משקיעים בה לצד תחומים רבים נוספים כמו חינוך, תעסוקה ועוד".

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום: "הרחבתו ושדרוגו של מקטע הכביש יסייעו רבות במעבר בטוח של רכבי החירום אל המרכז הרפואי וממנו. דבר זה בפירוש יביא להצלת חיים, ועל כך נלחמנו מזה שנים. אני מבקש להודות לעיריית נהריה ולעומד בראשה, רונן מרלי, על שיתוף הפעולה החשוב לרווחת תושבי הצפון והמדינה בכלל ו-650 אלף התושבים אותם משרת המרכז הרפואי בפרט".

מנהל החטיבה הטכנית במחוז חיפה של משרד הבינוי והשיכון, גנאדי אוסטרובסקי: "אני שמח שהגענו לרגע הזה בו השלמנו את הפרויקט החשוב שייתן מענה לתושבי נהריה ולתושבי האזור כולו וישפר גם את ההגעה המהירה והבטוחה למרכז הרפואי. אני מודה לכל הצוותים במשרד, לראש העיר לאנשי העירייה ולכלל הגורמים שהיו מעורבים בקידום ומימוש הפרויקט להרחבת הכביש והשלמת כניסה נוספת לשכונת אריאל שרון".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.