עיריית חיפה מעלה כוננות לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי מחר

עיריית חיפה מעלה כוננות לקראת מזג האוויר
עיריית חיפה מעלה כוננות לקראת מזג האוויר קרדיט צילומי ארכיון: דוברות עיריית חיפה

במסגרת זו, תועלה רמת הכוננות של אגפי התפעול ושירותי החירום העירוניים, החל ממחר בשעות הבוקר למשך 24 שעות

בשל מזג האוויר הסוער, הצפוי לשרור בחיפה החל ממחר בשעות הבוקר, החליטה היום הנהלת העירייה על העלאת רמת הכוננות של צוותי החירום העירוניים במהלך יום שישי.

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, צפויים לרדת מחר, החל משעות הבוקר המוקדמות, כמויות גשם רבות הצפויות להגיע עד ל- 70 מ"מ, אשר עשויות לגרום להצפות. כמו כן ינשבו רוחות עזות העשויות להגיע למהירות של למעלה מ- 60 קמ"ש.

יחידות התפעול והחירום העירוניות יתוגברו עד ליום שבת בבוקר ויהיו בכוננות מוגברת לפינוי סחף, לטיפול בהצפות ובחסימת כבישים ולפינוי מכשולים כגון: עצים, עמודי תאורה ורמזורים.

כמו כן, עובדי מחלקת הדרכים ייערכו לטפל באופן מיידי בבורות ובמכשולים אחרים, העשויים להיווצר בכבישים ולסכן את הציבור. במסגרת זו יוצבו גם בכוננות צוותי שאיבה לניקוז מים ולמקרים של פריצות ביוב. בנוסף יועמדו בכוננות כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף ולפתיחת צירי תנועה. מפקחי העירייה יסייעו אף הם במתן סיוע לתושבים בהתאם לצורך.

המוקד העירוני 106 יפעל במתכונת מתוגברת לקליטת פניות התושבים ולהעברתן לטיפול צוותי החירום.

עיריית חיפה פונה לתושבים בבקשה לחזק ולקבע חפצים העלולים להתנתק מרוח חזקה, כגון: דודים, קולטנים, אנטנות, אדניות ועציצים ולנקות את המרזבים. כמו כן פונה העירייה לנהגים בבקשה לנהוג בזהירות ולדווח למוקד העירוני על דרי רחוב או כל אדם אחר שעשוי להזדקק לסיוע.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.