מכת הנפגעים בתאונות דרכים אינה מרפה, גם בלילה האחרון

אחרי חצות שבין שישי לשבת התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב אופניים שנפגע מרכב , ברחוב מטלון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, גבר כבן 50 במצב בינוני, עם חבלת ראש .
לפנות בוקר בשעה 04:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על תאונת דרכים בין רכב מסחרי לרכב פרטי בכביש 20 איילון צפון סמוך למחלף ההלכה.
חובשים ופראמדיקים מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב את נהג הרכב הפרטי גבר כבן 54 במצב בינוני עד קשה עם חבלה רב מערכתית, ואת נהג הרכב המסחרי גבר כבן 50 במצב קל עד בינוני עם חבלות בראש ובבטן.
חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א איציק אביטן ופאראמדיק מד"א יעקב בורוכוב סיפרו: "כשהגענו ראינו על הכביש חלקי רכב פזורים לאורך כמאה מטר, על הכביש היה רכב פרטי מעוך לחלוטין ורכב מסחרי מעוך בחלקו הקדמי, ברכב הפרטי נלכד הנהג גבר כבן 54 , לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכבאים הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים עם חבלה רב מערכתית, כשמצבו בינוני עד קשה ויציב, נהג הרכב המסחרי גם הוא כבן 50 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובבטן ומצבו הוגדר קל. עד בינוני."
במקביל בחולון- פצועה קשה בתאונה ברחוב אהרונוביץ בחולון בין רכב פרטי להולכת רגל.
כוחות משטרה, ובהם בוחן תנועה; וגורמי הצלה הגיעו למקום. הולכת הרגל (73, חולון) פונתה במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה) לבית חולים וולפסון והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.
לפני זמן קצר התקבל במשטרה עדכון כי מצבה של הפצועה הוחמר ומוגדר כעת כקשה ( על פי גורמי רפואה) החקירה נמשכת.
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.