כמו כל מדינת ישראל עברנו יממה קשה ביותר וכולנו מייחלים לימים טובים יותר.

להלן סיכומי הערכת המצב שנערכה הבוקר במנ"מ (מרכז ניהול משברים של עיריית חיפה) עם פיקוד העורף, משטרה, כיבוי אש וכל הנהלת עיריית חיפה –

1️⃣ מסגרות החינוך- בהתאם להחלטת משרד החינוך, היום לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בארץ, לרבות החינוך המיוחד.
הצוותיים החינוכיים בכל בתי הספר בעיר יוצרים קשר עם התלמידים ומקיימים מפגשים וירטואלים במהלך היום.
פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי עומדים לרשות הורים ותלמידים אשר חשים צורך בתמיכה רגשית בטלפון 04-8356530/1

2️⃣ העירייה ממשיכה לעבוד כרגיל ככל האפשר – כל השירותים ימשיכו לפעול כמו בימי שגרה, בתלות כמובן בכמות העובדים שגויסו לצבא.

3️⃣ מחר יפתחו שמטרפיות לעובדי בתי החולים ובהמשך גם לעובדים חיוניים.

4️⃣ התרמות דם מתבצעות במד"א ברחוב יצחק שדה, אנא וודאו עדכונים בנפרד.

5️⃣ הימצאות של שב"חים באתרי בניה בעיר – הנושא בטיפול מול המשטרה. במידה ומתעורר חשש כלשהוא להימצאות עובדים, אנא פנו למוקד העירוני 106 או למשטרה 100.

6️⃣ מקלטים משותפים בבניינים פרטיים – אנו פונים לוועדי הבתים לפנות ולהשמיש אותם לייעודם. עיריית חיפה תאסוף את הפסולת שתוצא מהמקלטים בתיאום עם מוקד 106. אנא צרו עימנו קשר במידת הצורך. במידה ואין שיתוף פעולה מצד בעלי הבתים, אנו מבקשים מדיירי הבניינים לפנות לאגף האכיפה דרך מוקד 106 והעירייה תפעל מול הבעלים לאכוף את ניקוי המקלטים.

7️⃣ היות ומאבטחי מוסדות החינוך לא פועלים היום בבתי הספר, הם עברו לאבטח את הרחובות, החופים והמרחב העירוני כולו. בנוסף, המשטרה וקציני הביטחון העירוניים פרושים בכל רחבי העיר שבכניסותיה כרגע מוצבים מחסומי בקרה ופיקוח הבודקים את הכניסות לעיר. השיטור ופקחי העירייה עובדים בכוחות משולבים ובכוח אדם מלא
🆘️
העיר חיפה לצערנו מתורגלת היטב באירועי חירום. אנו ערוכים ומוכנים היטב לכל תרחיש ועובדים בשיתוף פעולה מלא עם כם גורמי הבטחון ועם התושבים.

אנא הימנעו מיוזמות פרטיות שאינן מתואמות איתנו. אני מבקשת להתעלם מפייק ניוז ויחד עם זאת לא להיות שאננים. תישארו מחוברים לכל ערוצי התקשורת של העירייה.

ליבנו עם תושבי הדרום, חיילי צה"ל וכוחות השיטור והביטחון, כולנו יחד ועם רוח חזקה – ננצח.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.