עיריית חיפה השתתפה השבוע בתרגיל מחוזי אותו הובילו שירותי הכבאות וההצלה – מחוז חיפה בשילוב משטרת ישראל ומד"א.

קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה
קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה

במסגרת התרגיל שדימה התפשטות שריפה מיערות הכרמל לכוון שכונות רכס הכרמל, נפרש החפ״ק העירוני לצד החפ"קים של שירותי הכבאות וההצלה ומשטרת ישראל. עוד השתתפו בתרגיל גם נציגים של רשות הטבע והגנים, מד״א, שירות בתי הסוהר ועיריית עוספיה.

החפ״ק העירוני אותו הוביל אגף הביטחון, כלל נציגים של מינהל החינוך, אגף ניהול תנועה, מנהל התפעול ואגף הדוברות.

מנהל אגף הביטחון העירוני, יאיר זילברמן: ״עיריית חיפה נערכת לאורך כל השנה לתרחשי חירום שונים. במסגרת התרגיל תירגלה העירייה פינוי אוכלוסייה והקמת מרכזי פינוי לתושבים. דגש מיוחד ניתן בתרגיל לפינוי מוסדות חינוך ותושבים קשישים על פי נוהל אותו גיבשה העירייה עם משרד התחבורה ואג"ד. במהלך התרגיל נעשה שימוש באמצעי מידע ותקשורת המצויים בחפ״ק העירוני שהוקם בצמוד לחפ״ק כב״ה וחפ״ק משטרת מרחב כרמל.

מפקד תחנת הכבאות חיפה טפסר משנה סויסה יצחק: "חיפה הינה עיר מגוונת בה לוחמי תחנת הכבאות מתמודדים בשגרה עם מגוון ארועי חירום. לצד ארועים אלו אנו בתחנת חיפה ומחוז חוף של כבאות הצלה לישראל נערכים לארועי קיצון כדוגמת אסון הכרמל ב2010 והשרפה בחיפה במסגרת ארועי ב"אש ובמים" משנת 2016. בתרגיל, מטה תחנת חדרה בוחן ומתרגל את תחנת חיפה המבצעת את התרחישים וכך אנו לומדים טוב יותר ונערכים בצורה הטובה ביותר לקראת הארוע הבא.

אני מבקש להודות למשטרת ישראל, עיריית חיפה, מד"א וכל הגורמים שהגיעו לתרגיל, סייעו ושיתפו פעולה וכל זאת על מנת לתת את המענה הטוב על מנת להציל חיי אדם בזמן אמת."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.