טקס מרשים נערך בשבת בתחילת המשחק של מכבי חיפה מול הפועל רעננה לעיני 20 אלף צופים

הטקס נערך ביוזמת מתנדבי העמותה ומועדון הכדורגל מכבי חיפה לרגל יום השואה הבין לאומי החל ביום ראשון הקרוב
ניצולי השואה לקראת יום השואה הבין לאומי במשחקה של מכבי חיפה
צילום: חגית אברהם

לרגל "יום השואה הבינלאומי" 2019  שיחול בסוף החודש (27.1) נערך בשבת האחרונה טקס מרשים בתחילת המשחק של מכבי חיפה מול הפעול רעננה לעיני 20 אלף צופים. הטקס נערך ביוזמת מתנדבי העמותה ומועדון הכדורגל מכבי חיפה.

בטקס המרגש השתתפו ניצולי שואה מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב ומנכ"ל עמות יד עזר לחבר שמעון סבג. בשיאו של הטקס לכל תשואות הקהל עלו לכר הדשא אל מרכז המגרש שלושה ניצולי שואה דיירי ה"בית החם" של עמותת יד עזר לחבר, ריטה קסימאו-בראון בת 84 ילידת פולין, מוטקה ליבר בן 87 יליד פולין ויהודית רוזנצוויג בת 88 ילידת צ'כיה שאיבדו רבים מבני משפחתם במחנות ההשמדה אושוויץ.

במהלך הטקס העניק מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג מגן הוקרה למועדון הכדורגל של מכבי חיפה על תרומתו ושיתוף הפעולה רב השנים של המועדון למענם של ניצולי השואה של העמותה. "אני חושב שההתנדבות של מכבי חיפה כמועדון ראויה להערכה עצומה"' אמר סבג בסיום האירוע ,המועדון עושה הכל במשך כל השנה. דואג לשלוח את שחקניו להתנדב בעמותה. אני חייב להודות כי המנכ"ל אסף בן דב והדובר דודו בזק שמו לנגד עיניהם את ההתנדבות והרצון לסייע לניצולי השואה וזה אל מובן מאליו".

עוד הוסיף סבג "אין דבר שאנחנו מבקשים ולא מקבלים אותו. אנחנו לא נתמכים על ידי שום רשות או על ידי מוסדות ציבוריים ולכן חשובה לנו העזרה מגופים כמו מכבי חיפה. המועדון הזה הוא מודל לתרומה והתנדבות ואנחנו גאים על שיתוף הפעולה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.