חיפה מצדיעה לעולים!

חיפה מצדיעה לעולים!

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "חיפה תמשיך להיות בין הערים המובילות במספר העולים החדשים המגיעים אליה ותדאג לחבק, לסייע ולשלב כל אחת ואחד בחיי היום יום"

אתמול (שלישי, 12.10.21), נפתחו בחיפה חגיגות לציון "יום העלייה".

טקס הפתיחה, שנערך ב"מוזיאון חיפה" נפתח בדברי ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם, שציינה בנאומה בין היתר את התרומה העצומה של העלייה הגדולה מבריה"מ להתפתחות מדינת ישראל וחיפה בפרט. בדבריה לנוכחים ציינה ראש העיר, כי היא בטוחה שחיפה תמשיך להיות עיר מובילה בקליטת עליה גם בשנים הבאות ותמשיך להשקיע אמצעים ומשאבים רבים, על מנת להקל על קליטת העולים החדשים בחיפה. החל מסוף שנות השמונים ועד היום נקלטו בחיפה כשבעים אלף עולים חדשים, יוצאי בריה"מ לשעבר.

"יום העלייה" הינו יום ציון לאומי, אשר נקבע בחוק בשנת התשע"ו-2016 ונועד "להכרה בחשיבותה של העלייה לארץ ישראל, כבסיס לקיומה של מדינת ישראל, להתפתחותה ולעיצובה כחברה רב-תרבותית.

בחיפה יצויין "יום העלייה" במגוון אירועים, בהפקת "הרשות העירונית לקליטת עלייה" ויהיו פתוחים לקהל הרחב. אתמול בטקס הפתיחה הרשמי נהנו המשתתפים ממופע מרגש של להקת כלייזמרים והיום יתקיים מופע של הכנר, סניה קרויטור, שילווה בלהקות זמר ומחול.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "ברצוני להודות לכל אחת ואחת מכם, עולים יקרים, על תרומתכם האדירה בכל התחומים: אקדמיה, מדע, תרבות, כלכלה, וספורט. בזכותכם אנו רואים צמיחה אדירה של המדינה ושל העיר שלנו!
חיפה תמשיך להיות בין הערים המובילות במספר העולים החדשים המגיעים אליה ותדאג לחבק, לסייע ולשלב כל אחת ואחד בחיי היום יום".

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.