הרוגיים ופצועים בתאונות ברחבי הארץ

במרחב ירקון על רוכב אופניים התמוטט ואיבד את הכרתו (ככל הנראה על רקע רפואי) במהלך רכיבה בשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 55. 
פראמדיקית מד"א יונית ניניו סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 55 שוכב על הכביש מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות וזיהינו שהוא ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות, עיסויים ושימוש בדפיברילטור למתן מכות חשמל אבל לצערנו כעבור זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו."

במרחב כרמל גבר נפל מגובה ברחוב סטרומה בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם גבר כבן 70 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מחוסר הכרה.

במרחב נגב דווח על פצוע מקטטה בדימונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה גבר כבן 43 במצב בינוני בהכרה עם פציעות חודרות.

עוד במרחב נגב דווח רכב שהתהפך לתעלה בצד הדרך בכביש 34 סמוך לנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 3 פצועים, בהם גבר כבן 60 מחוסר הכרה במצב קשה ו 2 פצועות כבנות 60 במצב בינוני וקל.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אושר אסולין: "בתעלת מעבר מתחת לכביש ראינו את הרכב שנפל מגובה של כ- 5 מטרים עומד על ארבעת הגלגלים כשהוא עם פגיעות פח קשות וכריות אוויר שנפתחו. חילצנו מהרכב תוך שימוש בציוד מיוחד את נהג הרכב ואת 2 הנוסעות. הנהג שנפגע באורח קשה והיה מחוסר הכרה הונשם בשטח ופונה במצב קריטי לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א. 2 הנוסעות שהיו בהכרה מלאה נבדקו בשטח ופונו גם כן באמבולנס מד"א לבי"ח כשמצבן יציב."

בשעה 14:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בדרך השילוח בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם גבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בגפיים. 

אמש בתאונה סמוך לעפולה. בשעה 22:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על רכב פרטי שהתנגש בחלקה האחורי של משאית בכביש 716 סמוך לנאעורה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק 3 פצועים, בהם אישה כבת 80 במצב קשה, גבר כבן 80 במצב בינוני ונהג המשאית בן 42 במצב קל. 

פראמדיק מד"א נזיה סלייח סיפר*: "כשהגענו למקום הבחנו ברכב פרטי מעוך מתוכו חולצו גבר ואישה כבני 80. הגבר והאישה היו בהכרה מלאה. האישה סבלה מחבלה מורכבת בחזה והגבר סבל מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבי"ח העמק כשמצבה של האישה קשה והגבר בינוני. בכניסה לבית החולים מצבה של האישה הדרדר והיא איבדה את הכרתה. טיפלנו גם בנהג המשאית ופינינו אותו לבי"ח במצב קל."
 צילום: דוברות מד"א
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.