הישג אדיר: נוף הגליל זכתה בפרס החינוך המחוזי ומועמדת לפרס החינוך הארצי

נוף הגליל זכתה בפרס החינוך המחוזי ומועמדת לפרס החינוך הארצי

מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון:" נוף הגליל מציגה עשייה חינוכית פורצת דרך ששמה את התלמיד ואיש החינוך במרכז"

הוועדה המחוזית לפרס החינוך לרשויות המקומיות במחוז הצפון הכריזה על בחירתה בנוף הגליל כעיר היחידה בצפון הזוכה בפרס החינוך המחוזי  ומועמדות לפרס הארצי. פרט לנוף הגליל זכו שתי מועצות אזוריות ובסך הכל 3 רשויות מאזור הצפון.

על פי נימוקי הוועדה, נוף הגליל זוכה בפרס על עשייה חינוכית מפוארת המאפשרת לתלמידי העיר צמיחה והתפתחות לצד הזדמנות שווה לממש את יכולותיהם.

 עוד צוין בנימוקי הפרס כי עיריית נוף הגליל מציגה תפיסה חינוכית סדורה המגובה במשאבים ויחד עם משרד החינוך ואנשי החינוך חותרת בנחישות ובהתמדה להשגת היעדים שהציבה לעצמה ."נוף הגליל מציגה עשייה חינוכית פורצת דרך ששמה את התלמיד ואיש החינוך במרכז" ברכה מנהלת מחוז הצפון, ד"ר אורנה שמחון את ראש העיר רונן פלוט, מנהלת אגף החינוך, מינה קליין וכל עובדי האגף והעוסקים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בעיר.

ראש העיר, רונן פלוט, הודה לוועדת הפרס ולמנהלת המחוז ד"ר שמחון על הבעת האמון במערכת החינוך העירונית :" זה חלום שמתגשם עבורי" אמר בהתרגשות "נוף הגליל עוברת בשנים האחרונות שינויים בקנה מידה היסטורי שהופכים אותה לעיר אטרקטיבית מאין כמוה, אבל מכל הפרויקטים הרבים והעשייה הבלתי פוסקת, חובתי בראש ובראשונה היא לדאוג לחינוך ילדינו, הם העתיד של העיר, הם המשאב היקר ביותר שלה"

ראש העיר פלוט ציין את עבודתם המסורה והמקצועית של כל אנשי מערכת החינוך בעיר: מנהלי בתי הספר, המורים, עובדי המנהלה, ההנהגה ההורית והעוסקים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמאלי. "עשייה חינוכית היא ריצה למרחקים ארוכים. ההשקעה מתחילה כבר מהגן ונמשכת גם בחינוך הלא -פורמלי לאורך כל שעות היום. " הסביר ראש העיר.

יצוין כי נוף הגליל מציגה בשנים האחרונות עלייה מתמדת בזכאות לבגרות שהגיעה בשנה האחרונה ל 86% מקרב הלומדים במערכת החינוך, נתון המציב את העיר ברשימה המובילה בצפון. בתחילת שנה"ל נתבשרה העיר גם על זכייתם של שני בתי הספר התיכוניים אורט "שרת" ו"אלון" בפרס המצוינות הארצי מטעם משרד החינוך.  "אני גאה בכל אחת ואחד מאנשי ונשות החינוך עיר ומבקש לחזק את ידם של כל הצוותים החינוכיים על ההישג חסר התקדים הזה. הפרס הזה הוא בראש ובראשונה שלהם " אמר ראש העיר פלוט.

מנהלת אגף החינוך, מינה קליין, מסרה: "הזכייה בפרס החינוך המחוזי והמועמדות לפרס הארצי מרגשת ומשקפת עשייה בלתי פוסקת,  נדבך על נדבך, אבל גם את המהפך החינוכי בעיר בשנים האחרונות. זהו אות הערכה וכבוד להשקעה העירונית העצומה, ולמשאבים הרבים לפיתוח וחידוש מערכת החינוך העירונית. אנו מודים לכל השותפות והשותפים בעשייה החינוכית, לכל מנהלי בתי הספר, צוותי החינוך ועובדי אגף החינוך אשר במסירות והשקעה בלתי פוסקים הופכים חזון למציאות"

מעיריית נוף הגליל נמסר : "זכייה בפרס חינוך מוכיחה את מה שכבר ידענו ואנו עמלים עליו בכל יום – בנוף הגליל  יש מערכת חינוך מצוינת בכל פרמטר ובכל קנה מידה". 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.